Volkswagen Golf 1.4 eHybrid Style|LED IQ|Virtual|CarPlay|Massage|ACC|Sfeer|Navi
€ 24.900,-
Bouwjaar | 03-11-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 49.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-11-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 49.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | LaRo Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Roggemole 27 |
Postcode | 8531 WB |
Plaats | Lemmer |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 43563517 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.laro.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Vermogen: 110 kW (150 PK)
Vermogen elektromotor(en): 85 kW (116 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 80 km
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 7,4 s
Topsnelheid: 220 km/u
Accu: 13 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.6 kW
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.490 kg
Laadvermogen: 530 kg
GVW: 2.020 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 28 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,9 l/100km (1 op 111,1)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 16,25 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 108 - € 123 per kwartaal
Highlights:
- Adaptieve cruisecontrol
- Massage stoelen
- Virtual
- Apple CarPlay / Android auto
- Massage stoelen met memory functie
- Full Navi
- Travel assist
- Full LED
- Stuurwielverwarming
- Sfeerverlichting
= Bedrijfsinformatie =
Bij LaRo Automotive is het uiteraard mogelijk om aanvullende garantie pakketten te krijgen, dit is altijd naast de standaard garantie die u krijgt.
Autotrust Instap Garantie:
Uw garantie dekt de belangrijkste onderdelen van de aandrijving van uw auto. Indien een onderdeel van de aandrijving defect gaat, kunt u gewoon terugvallen op de zekerheid van de Instap Garantie. De onderdelen waarop u precies garantie heeft, staan in het garantieoverzicht. Dit kunt u bij ons opvragen.
Autotrust Uitgebreid Garantie:
deze garantie dekt de mechanische en elektronische onderdelen van uw auto tegen defecten. In het geval van een geldige claim worden de onderdelen en de arbeidskosten volgens de algemene voorwaarden van deze garantie vergoed. Ook voor extra details kunt u met ons contact opnemen.
Onze openingstijden:
Omdat wij al onze klanten de best mogelijke service willen bieden werken wij enkel op afspraak. U kunt altijd bellen of berichten om een afspraken te maken op elke gewenste dag, zowel 's avonds als op feestdagen. We kijken ernaar uit u binnenkort te verwelkomen in onze showroom in het prachtige Lemmer!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.