Volkswagen Golf 1.4 Trendline

€ 7.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 22-11-2010
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 93.605 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 59 kW (80 pk)

Algemeen

Bouwjaar 22-11-2010
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 93.605 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 59 kW (80 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Handelsonderneming SAS
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Cannenburgerweg 55-A
Postcode 1244 RH
Plaats Ankeveen
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)35 - 2340050 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.sas-automotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 14,9 s
Topsnelheid: 173 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 179 x 148 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.117 kg
Laadvermogen: 633 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 600 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)

Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Van de kleinste stadsauto tot de grootste suv, elke Volkswagen is stijlvol, vernieuwend en gebruiksvriendelijk. Wanneer u kennismaakt met deze Golf ziet u dat overal terug. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Donkere en koude maanden? U zit altijd goed dankzij de stoelverwarming. Bij de uitrusting van deze Volkswagen horen onder meer elektrisch bedienbare ramen achter en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels.

Met climate control hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. Parkeersensoren helpen u tijdens het in- en uitparkeren. Niet te snel, niet langzaam maar precies goed: laat dat maar over aan de cruise control. Deze Volkswagen is voorzien van boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

In de Volkswagen Golf heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Als elke meter en elke seconde telt, wilt u dat het remsysteem maximaal presteert. Met de Brake Assist bent u daar zeker van. Een brug? Een schuine oprit? De hill hold control kan elke helling moeiteloos aan.

Wilt u met deze Volkswagen Golf een proefrit maken? Bel of mail ons dan nu voor een afspraak.

035-2340050- info@sas-automotive.nl


Onze advertenties worden met zorg samengesteld, echter kunnen er geen rechten worden ontleend aan druk- en zetfouten, het ontbreken van opties en accessoires. Controleert u daarom altijd of alle gewenste opties en accessoires aanwezig zijn tijdens bezichtiging.

= Bedrijfsinformatie =

=============================================================================

Wij bieden u de mogelijkheid om uw aankoop te financiëren en helpen u ook graag met het verzekeren van uw nieuwe occasion.

Tenaamstelling en of vrijwaren van uw auto is service en kan bij ons op kantoor direct worden geregeld.
Onderhoud en garantiepakketten bieden wij u graag aan in overleg.

Inruil van uw huidige auto kan bij ons op locatie besproken worden.

Omdat wij veel onderweg zijn om voor u de juiste occasion te vinden is het verstandig om van te voren even te bellen.

Op afspraak

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie