vorige 25 van 35.156 volgende

Volkswagen Golf 1.4 TSI 122pk 5-deurs 2e eigenaar Clima Cruise Trekhaak 1300kg

€ 4.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-01-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 232.000 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Volkswagen Golf 1.4 TSI 122pk 5-deurs 2e eigenaar Clima Cruise Trekhaak 1300kg


€ 4.995,-

Algemeen

Bouwjaar 26-01-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 232.000 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Occasiondealer 't Gooi B.V.
Contactpersoon V.C. Duijf
Adres Koninginneweg 64
Postcode 1241 CW
Plaats Kortenhoef
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)35 - 6566868 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.occasiondealerhetgooi.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 179 x 151 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.190 kg
Laadvermogen: 630 kg
GVW: 1.820 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 640 kg)

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 144 g/km
Energielabel: B

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Nette Golf 1400 TSi 122pk met 5 deuren...Distributieketting vervangen bij 110.000.

Deze Volkswagen Golf komt uit 2010, werd geleverd van 01-10-2008 tot 31-01-2013 en kostte toen € 24.892,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2010 op kenteken, is voorzien van een benzinemotor, heeft een maximum vermogen van 90 kW (122 PK) en een cilinderinhoud van 1390 cc.

De Golf heeft een topsnelheid van 200 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9,5 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,2 liter per 100 km en hij weegt 1190 kg. De APK is geldig tot 10-11-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 171,- per kwartaal.

GRAAG BEGRIP VOOR ONZE WERKWIJZE:
- A.U.B. NIET VRAGEN NAAR 'DE LAAGSTE PRIJS' VAN EEN AUTO. EEN (MOGELIJKE?!) KORTING ZONDER INRUIL BESPREKEN WE ALS U BIJ ONS BENT ONDER HET GENOT VAN EEN KOPJE THEE OF KOFFIE...WIJ WERKEN REEDS MET SCHERPE MEENEEMPRIJZEN EN ER KOMEN GEEN EXTRA AFLEVERKOSTEN BIJ !
- BIEDEN OP AFSTAND HEEFT (BIJ ONS) GEEN ZIN. BIEDEN 'NAAST DE AUTO' A.U.B.
- MET EEN INRUILAUTO ALTIJD LANGSKOMEN. WIJ GEVEN GEEN INRUILPRIJS AF 'OP AFSTAND' ZONDER DE AUTO LIVE GEZIEN TE HEBBEN.
- OP E-MAILS OF MARKTPLAATS-CHATS ZONDER GELDIG TELEFOONNUMMER WORDT NIET GEREAGEERD.
- WIJ KUNNEN NIET ALLE E-MAILS EN CHATS BEANTWOORDEN, EEN BELLETJE IS SNELLER, DUIDELIJKER EN PERSOONLIJKER DAN VELE E-MAILS / CHATS OVER EN WEER...
- BEL ONS VOORDAT U LANGSKOMT VOOR DE ACTUELE BESCHIKBAARHEID VAN EEN AUTO...HET BLIJFT EEN MOMENTOPNAME.

Van harte welkom bij Occasiondealer 't Gooi B.V. Onze specialisatie is de verkoop van gebruikte auto's tot € 10.000,-
Onze Occasions zijn merendeel afkomstig van grote dealerbedrijven. Wij letten bij de inkoop extra op de volgende zaken : Onderhoudshistorie, schadeverleden en een laag aantal vorige eigenaren (veelal zijn onze auto's afkomstig van 1e, 2e of 3e eigenaar). Inruilen van uw huidige auto, fiets of boot behoort (bijna) altijd tot de mogelijkheden. U moet dan wel langskomen met het object; wij bieden geen inruilprijs zonder iets 'live'/ in het echt gezien te hebben...Daarnaast moet u onze auto ook eerst zien...Stap 1 is derhalve langskomen. Wij berek

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie