Volkswagen Golf ||| 1.4 TSI DSG automaat ||| VENDU SOLD VERKAUFT
€ 15.000,-
Bouwjaar | 01-03-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 65.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.400 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-03-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 65.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.400 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Werviks Autobedrijf Bvba |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Geluwesesteenweg 134 |
Postcode | 8940 |
Plaats | Wervik |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)56 - 311575 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.werviks-autobedrijf.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beautiful used Volkswagen Golf VII Allstar 1.4 TSI DSG direct from 1st owner with only 65.000 km , 1st registration : 03/2016 ! 100% damage/smoke free.
Equipped with a very extensive and high level of equipment, ALLSTAR EDITION:
- Electric windows front and rear.
- Electrically adjustable, heatable and foldable exterior mirrors.
- Driving lights can be switched on automatically.
- Front and rear parking sensors.
- Automatic parking.
- Adaptive cruise control.
- Automatic 2 zone air conditioning.
- Rain sensor.
- "Composition Media" infotainment system.
- Bluetooth telephone preparation.
- Comfort seats.
- Multifunctional leather steering wheel.
- Driver assistance systems: Front Assist, Lane Assist and Emergency Relief Assist.
- Isofix child seat attachment.
- Radio FM / CD / Mp3 / Sdcard.
- Electric handbrake with "Auto Hold" function.
- Darkened rear windows.
- Fully fledged spare wheel.
- Classical and timeless "night blue" metallic body colour.
- Powerful and economical 1.4 litre turbo petrol engine with 125 hp, EURO 6, 120 gr CO2/km.
- Automatic gearbox with double clutch , DSG with 7 gears.
- 16" Original Volkswagen Allstar ALU rims
-
Asking price: 15.000,00 ALL IN, incl 12 months actual warranty.
More info: +32 056/31.15.75 or www.WERVIKS-AUTOBEDRIJF.be.
Mr. Joost Wyffels
Werviks Autobedrijf Bvba - BOSCH CAR SERVICE
Independent dealer
Volkswagen, Audi, Porsche and Skoda
Purchase and sale of new and young used cars
Maintenance and repair in our own fully-fledged workshop
Service, Quality, Trust and Warranty
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.