vorige 18 van 35.737 volgende

Volkswagen Golf 1.4 TSI ACT PANO/DSG/STOELVW/ACC/CAMERA/PDC

€ 13.975,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 04-01-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 181.152 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Volkswagen Golf 1.4 TSI ACT PANO/DSG/STOELVW/ACC/CAMERA/PDC


€ 13.975,-

Algemeen

Bouwjaar 04-01-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 181.152 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Automotive Home
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Flevodwarsweg 7C
Postcode 2318 BW
Plaats Leiden
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 18401858 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.automotivehome.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/40 R18
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 212 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 180 x 148 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.213 kg
Laadvermogen: 587 kg
GVW: 1.800 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 650 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 116 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Te koop in zeer nette staat Volkswagen Golf Highline 1.4 TFSI ACT Benzine met 140PK. Auto rijdt en schakelt prima is motorisch zoals technisch in zeer goede staat. De Golf heeft 2 sleutels met 2 afstandsbedieningen. Auto is volledig onderhouden. Heeft APK t/m 17-09-2024. Kilometerstand is origineel met 181.152 KM.

De Golf heeft een aantal leuke opties zoals:
*18'' LM VELGEN
*DSG
*PANORAMADAK
*DYNAUDIO
*STUURVERWARMING
*LINE ASISST
*ALCANTARA INTERIEUR
*AUTOMATISCH TELEFOON OPLADEN
*ACTIVE CRUISE CONTROL (ACC)
*STOELVERWARMING
*F1-FLIPPERS
*AUTOMATISCH INPARKEREN
*LED KOPLAMPEN
*LED ACHTERLICHTEN
*PDC VOOR&ACHTER
*AUTO-HOLD
*NAVI
*MULTIMEDIASCHERM
*ELEC. RAMEN

Heeft bij de APK-KEURING nog een aantal reparaties en onderhoud gehad waaronder:
*2 Banden (MICHELIN PILOT SPORT 5)
*Olie
*Oliefilter
*Luchtfilter
*Interieurfilter
*4 Bougie's
*DSG olie
*Remvloeistof

Uiteraard kunt u bij ons u huidige auto inruilen tegen handelsprijzen.
Vraag naar de voorwaarden voor een financiering.

Bent u op zoek naar een nette, betrouwbare occasion, Dan bent u bij Automotive Home op het goede adres. U vindt bij ons altijd een ruim aanbod van jonge gebruikte occasions in voorraad. Allen door ons op kwaliteit geselecteerd. Alle occasions worden met minimaal 6 Maanden apk of een nieuwe, kleine beurt afgeleverd. indien nodig een grote beurt. Omdat wij een RDW-erkend autobedrijf zijn kunnen wij ter plekke u nieuwe auto tenaamstellen en u huidige auto vrijwaren

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie