Volkswagen Golf 1.4 TSI Business Edition R Automaat|Ergoactive|Navi|Cruisecontrol

€ 15.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 04-05-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 133.489 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Volkswagen Golf 1.4 TSI Business Edition R Automaat|Ergoactive|Navi|Cruisecontrol


€ 15.950,-

Algemeen

Bouwjaar 04-05-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 133.489 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam JP Autobedrijf
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Veldoven 1111
Postcode 6826 TS
Plaats Arnhem
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)26 - 2024052 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jpautobedrijf.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 9,3 s
Topsnelheid: 203 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 180 x 148 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.171 kg
Laadvermogen: 609 kg
GVW: 1.780 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 630 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 116 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Garantie
Garantie: 12 maanden

Beschikbare afleverpakketten:
- Basis service pakket (inbegrepen): Gratis tenaamstelling, Minimaal 3 maanden APK, Wettelijke garantie, Inspectie volgens dealer voorschriften.
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie (12 maanden garantie)
- JP Afleverpakket (€ 695 meerprijs): Dit afleverpakket omvat, 6 Maanden garantie, minimaal 1 Jaar APK Keuring, Halve tank brandstof, Onderhoudsbeurt volgens onderhoudsschema, Poetsen/Reinigen in en exterieur en uiteraard strenge algemene controle volgens dealer voorschriften.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basis service pakket"): Huisgarantie
- Bovag Garantie pakket (€ 995 meerprijs): Dit afleverpakket omvat, 12 Maanden BOVAG Garantie, Nieuwe APK, een Volle tank Brandstof, onderhoudsbeurt volgens onderhoudsschema, poetsen/reinigen in - en exterieur, tenaamstellen.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basis service pakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Natuurlijk, een Volkswagen herken je altijd. Want een Volkswagen onderscheidt zich met zijn kwaliteit, zijn doordachte techniek en zijn geweldige rijeigenschappen. En dat geldt ook voor deze Golf. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf, bijvoorbeeld. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Deze Volkswagen Golf legt bestuurder én bijrijder compleet in de watten. De verwarmbare voorstoelen zijn voorzien van massagefunctie. Altijd een goede zitpositie bij iedere snelheid, dankzij de sportstoelen. Met de krachtige xenonverlichting rijdt u ontspannen in het donker. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 17 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, adaptieve mistlampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels en extra getint glas.

Geen nekkramp of spiegelwerk meer bij het achteruitrijden: de achteruitrijcamera kijkt en ziet alles! Onder alle omstandigheden een v

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie