Volkswagen Golf 1.4 TSI Cross
€ 4.250,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 29-08-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 198.303 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-08-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 198.303 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoservice Maestropoort |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Koningin Julianaweg 1-B |
Postcode | 3155 XB |
Plaats | Maasland |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 40841444 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Volkswagen Golf Plus
1.4 TSI Highline Cross 2e Eigenaar | Trekhaak | Boekjes |
Volkswagen Golf 1.4 TSI Cross
- Kenteken: 27-GSP-9
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 29-12-2024
- Tellerstand: 198303 KM
- Carrosserievorm: MPV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2008
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1390 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: BMY
- Vermogen: 103 kW / 140pk
- Ledig gewicht: 1357 kg
- Max. trekgewicht: 1400 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 7.3 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 194 - 220 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Lichtmetalen velgen 17"
- Mistlampen voor
- Sportonderstel
- Warmtewerend glas
Infotainment
- Audio-navigatiesysteem
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Armsteun voor
- Bagagedek
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Te Koop: Volkswagen Golf Plus 1.4 TSI Highline Cross
Bent u op zoek naar een betrouwbare en goed onderhouden auto? Dan is deze Volkswagen Golf Plus 1.4 TSI Highline Cross wellicht de perfecte keuze voor u!
Belangrijkste kenmerk
- Trekhaak: Met een trekhaak kunt u gemakkelijk fietsen, een aanhanger of caravan meenemen op uw avonturen.
- Boekjes aanwezig: Alle benodigde documentatie en onderhoudsboekjes zijn beschikbaar, zodat u altijd de volledige geschiedenis van de auto kunt raadplegen.
- Kilometerstand 198XX: Deze auto heeft slechts een beperkte kilometerstand, wat betekent dat hij nog vele jaren mee kan.
- Goed Onderhouden: De auto is met zorg onderhouden en verkeert in uitstekende staat.
Technische specificaties:
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf Plus
- Uitvoering: Highline Cross
- Motor: 1.4 TSI
- Transmissie: Handgeschakeld
- Brandstof: Benzine
- Bouwjaar: 2008
Extra's:
- Airconditioning
- Cruise Control
- Parkeersensoren
- Lichtmetalen velgen
- Elektrische ramen
- Centrale vergrendeling
- En meer!
Deze Volkswagen Golf Plus Highline Cross is de perfecte combinatie van stijl, comfort en betrouwbaarheid. Of u nu op zoek bent naar een gezinsauto, een auto voor lange ritten of gewoon een betrouwbaar vervoermiddel, deze Golf Plus heeft het allemaal.
De auto
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.