Volkswagen Golf 1.4 TSI GT Sport E APK
€ 4.650,-
Bouwjaar | 11-07-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 217.461 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-07-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 217.461 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Willemstad |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | helsedijk 57 |
Postcode | 4797 SH |
Plaats | Willemstad |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)168 - 785564 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 197 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 176 x 149 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Laadvermogen: 640 kg
GVW: 1.820 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- kleine onderhoudsbeurt (€ 150): kleine onderhoudsbeurt
- afleverbeurt (€ 195): nieuwe apk en kleine onderhoudsbeurt
- Grote onderhoudsbeurt (€ 395): Grote onderhoudsbeurt (alle filters + olie) + apk en 1 maand garantie
"Stap in stijl en prestatie met deze Volkswagen Golf 1.4 TSI GT uit 2008!
Met 217461 km op de teller biedt deze betrouwbare hatchback een perfecte mix van kracht en efficiëntie.
Uitgerust met een krachtige motor en een sportief ontwerp.
Neem vandaag nog contact op voor een proefrit!"
= Bedrijfsinformatie =
voor meer informatie kunt u bellen naar: 0168-785564 of 06-83395516 (Wij kunnen 24/7 auto's op naam zetten) Kijk ook eens bij onze overige advertenties Ons bedrijf is gevestigd aan de Helsedijk 57 te Willemstad.
openingstijden
ma t/m vr van 9:00 tot en met 17:00
zaterdag van 10:00 tot en met 13:00
U kunt ook een afspraak maken buiten de openingstijden gelieve daarvoor te bellen
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.