Volkswagen Golf 1.4 TSI GTE DEALER/XENON/NAVI/PDC/CRUISE/NAP
€ 11.495,-
Bouwjaar | 30-12-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 212.692 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Semi-automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-12-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 212.692 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Semi-automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Jan Jaspers |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Louis Pasteurstraat 1 |
Postcode | 3261 LZ |
Plaats | Oud Beyerland |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41183109 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfjanjaspers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Te koop aangeboden: nette, goed uitgevoerde en volledig onderhouden Volkswagen Golf 1.4 TSI GTE uitvoering met leuke opties, volledig onderhouden en voorzien van een NAP rapport! Verder ziet de golf er zowel van binnen als van buiten zeer netjes uit en rijdt erg fijn.
Range volle accu: 43km!
2 kabels beschikbaar (laadpaal & thuislader).
Voorzien van leuke opties zoals: groot navigatie, APP-connect, apple carplay, parkeersensoren voor/achter, parkeerassistentie, xenon/led verlichting, climate control, cruise control, automatische verlichting, sportstoelen, auto hold , bluetooth, lichtmetalen velgen, inklapbare spiegels etc.
Contact:
0641183109 (doordeweeks)/ 0647004082 (doordeweeks en zaterdags)
E-mail: info@autobedrijfjaspers.com
Wij werken graag op afspraak om teleurstelling te voorkomen. U kunt ons altijd telefonisch bereiken voor een afspraak of een kijkje nemen in onze showroom!
Wij zijn gevestigd in Oud-Beijerland.
Adres:
Louis Pasteurstraat 1
3261 LZ
Oud-Beijerland
-Inruil? Geen enkel probleem. U kunt uw huidige auto bij ons inruilen.
-Nieuwe APK? Als de APK bijna vervalt kan er in overleg altijd een nieuwe APK keuring op de auto
-Autobedrijf Jaspers, het adres voor een goede gebruikte auto. Géén afleveringskosten. Aangesloten bij A2SP en RDW erkend bedrijf.
Openingstijden, afspraak maken:
MAANDAG T/M VRIJDAG 10.00 T/M 20:00 (op afspraak)
ZATERDAG 10.00 T/M 17:00
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.