Volkswagen Golf 1.4 TSI GTE PANORAMA LEDER LED KEYLESS NAP

€ 19.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-07-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 125.100 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Golf 1.4 TSI GTE PANORAMA LEDER LED KEYLESS NAP


€ 19.950,-

Algemeen

Bouwjaar 31-07-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 125.100 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Strada Cars BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Lijsterweg 14-165
Postcode 1221 JK
Plaats Hilversum
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)85 - 7739940 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Vermogen: 110 kW (150 PK)
Vermogen elektromotor(en): 75 kW (102 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 50 km
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 217 km/u
Accu: 9 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.7 kW, compleet vol in 3 uur en 45 minuten

Maten
Afmetingen (LxBxH): 427 x 180 x 146 cm
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.499 kg
Laadvermogen: 521 kg
GVW: 2.020 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 39 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,5 l/100km (1 op 66,7)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17,4 kWh/100km

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 108 - € 123 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 799): Carbon keramische coating: Ceramic guard Karbon keramische coating van gehele auto. Prijzen vanaf € 799

= Bedrijfsinformatie =

Strada Cars BV
Lijsterweg 14
1221 JK Hilversum
Tel: 088 773 99 40
Email: info@stradacars.nl

Wij werken alleen op afspraak!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie