Volkswagen Golf 1.4 TSI GTE | LED | Navi | Dealeronderhouden
€ 19.999,- incl. BTW
Bouwjaar | 26-05-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 99.189 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-05-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 99.189 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Baan Automotive Hengelo |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Goudstraat 50 |
Postcode | 7554 ND |
Plaats | Hengelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)74 - 2559000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.baanautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: dec 2014 - jan 2017
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Vermogen: 150 kW (204 PK)
Vermogen brandstofmotor: 110 kW (150 PK)
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 40 liter
Actieradius: 50 km (35 km elektrisch)
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 217 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 147 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.499 kg
Laadvermogen: 521 kg
GVW: 2.020 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 35 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,5 l/100km (1 op 66,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 108 - € 123 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (zonder meerprijs): De auto is middels een occasioncheck gecontroleerd. Auto is voorzien van 12 maand wettelijke garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
- Onderhoudspakket (€ 395): Het onderhoudspakket bestaat uit: - De volgende onderhoudsbeurt: deze service verschilt per auto, kilometerstand en jaartal en wordt uitgevoerd volgens fabrieksvoorschriften - Distributieriem vervangen, indien nodig, binnen 10.000 km of 6 maanden - Remblokken en remschijven vervangen, indien niet volgens fabrieksnorm
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
- Full-Service Afleverpakket (€ 895): * 12 maand BOVAG garantie * Professionele poetsbeurt (in/exterieur) * Onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschriften * Profieldiepte banden minimaal 3mm * Volle tank brandstof * ADAS kalibratie * Distributieriem vervangen (indien nodig binnen 1 jaar of 15.000km) * 1 jaar mobiliteitsservice * Afvullen van het aircosysteem * BOVAG omruilgarantie / 2 weken (max. 750km)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK
Graag even contact opnemen voor een bezichtiging i.v.m. beschikbaarheid.
De perfecte combinatie van prestaties en efficiëntie - de Volkswagen Golf GTE uit 2015 staat te koop! Deze hybride hatchback biedt het beste van beide werelden, met een krachtige benzine-elektromotor en een stijlvol design.
Kenmerken:
Bouwjaar: 2015
Kilometerstand: 99.189
Brandstoftype: Hybride (Benzine + Elektrisch)
Transmissie: Automatisch
Kleur: Night Blue Metallic
De Volkswagen Golf GTE levert indrukwekkende prestaties en een soepele rijervaring. Met zijn hybride aandrijflijn kun je zowel puur elektrisch rijden voor korte afstanden als genieten van de efficiëntie van de benzinemotor voor langere ritten.
Kenmerken:
- Stijlvol en ruim interieur
- Geavanceerd infotainmentsysteem
- Zuinig brandstofve
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.