vorige 18 van 35.320 volgende

Volkswagen Golf 1.4 TSI GTE - PANORAMA - GROOT DISPLAY - CRUISE/CLIMATE CONTR - XENON

€ 14.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 11-11-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 199.650 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Golf 1.4 TSI GTE - PANORAMA - GROOT DISPLAY - CRUISE/CLIMATE CONTR - XENON


€ 14.950,-

Algemeen

Bouwjaar 11-11-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 199.650 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Verhoefen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Leeghwaterweg 31c
Postcode 1951 NA
Plaats Velsen-Noord
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)251 - 293655 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfverhoefen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Vermogen: 110 kW (150 PK)
Vermogen elektromotor(en): 75 kW (102 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 50 km
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 217 km/u
Accu: 9 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.7 kW

Maten
Afmetingen (LxBxH): 427 x 180 x 146 cm
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.499 kg
Laadvermogen: 521 kg
GVW: 2.020 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 39 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,5 l/100km (1 op 66,7)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17,4 kWh/100km

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 108 - € 123 per kwartaal

GTI: het zijn deze drie letters waardoor u weet dat u bij deze auto kunt rekenen op sportieve topprestaties. De beste prestaties, want dit is niet zomaar een auto, het is een Volkswagen. Deze Golf staat klaar om u kilometer na kilometer de beste prestaties te leveren. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Tijdens gure dagen is het prettig zitten in de verwarmbare voorstoelen. De sportstoelen houden u en uw bijrijder goed op z'n plek tijdens het accelereren en bij het nemen van scherpe bochten. Licht, lucht, ruimte en gemak wordt verzorgd door het elektrisch bedienbare glazen panoramadak. Dankzij de xenonverlichting profiteert u in het donker van een krachtige en heldere lichtbundel. Ook is de auto voorzien van: 16 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, warmtewerend glas, dakspoiler, in delen neerklapbare achterbank en actieve hoofdsteunen.

Ongelukken of parkeerschade? Dat gebeurt u niet meer, met de parkeerhulp met achteruitrijcamera. In deze auto kunt u de belangrijkste functies bedienen met uw stem. Het Bose audiosysteem staat garant voor een zuivere en levendige muziekweergave. De snelste of zuinigste weg? Het navigatiesysteem aan boord wijst de juiste weg! Met de electronic climate control selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. Ook is de Volkswagen uitgerust met: Bose-audioinstallatie, regensensor, cruise control, lederen stuur, isofix-aansluiting en usb-aansluiting.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Een belangrijk veiligheidssysteem in deze auto is de vermoeidheidsherkenning, die u een duidelijk signaal geeft wanneer u achter het stuur in slaap dreigt te vallen. In een gevaarlijke situatie is een zo kort mogelijke remweg van levensbelang. De Brake Assist zorgt dat u dan maximaal in de ankers gaat.

U bent nieuwsgierig? Bel of mail ons dan direct om een proefrit met deze Volkswagen te reserveren.


Wij zijn gespecialiseerd in

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie