vorige 22 van 35.450 volgende

Volkswagen Golf 1.4 TSI GTE Panoramadak / Led / Trekhaak / NL Auto

€ 14.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-01-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 175.818 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen -

Volkswagen Golf 1.4 TSI GTE Panoramadak / Led / Trekhaak / NL Auto


€ 14.750,-

Algemeen

Bouwjaar 30-01-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 175.818 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autoverkoop Heerenveen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Uraniumweg 2
Postcode 8445 PH
Plaats Heerenveen
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)513 - 844927 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoverkoopheerenveen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: dec 2014 - jan 2017
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 110 kW (150 PK)
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Actieradius: 50 km
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 217 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 147 cm
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.499 kg
Laadvermogen: 521 kg
GVW: 2.020 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,5 l/100km (1 op 66,7)
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 4

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal

Hierbij bieden wij u aan deze Volkswagen Golf 1.4 TSI GTE.
Deze auto verkeerd zowel van binnen als van buiten in zeer nette staat en rijdt en schakelt perfect.

Hierbij de optielijst vanaf fabriek:

1395ccm 110/75kw
2-lagen metallic
5-deurs
6-versnellingen DSG
8 luidsprekers
Achterlichten led
Alarmsysteem
Ambiente binnenverl
Banden 225/45 r17..w
Bed verlichting aut
Besch-systeem inzitt
Binnensp aut dimmend
Blue motion techno
Bu-spiegel m gr-hoek
Chroom-pakket
Climatronic
Cruise control
Digitale radio-ontv
Eindst uitl dubbel
Kopl-rein-inst
Led-koplamp
Lendensteun
Licht-/regensensor
Middenarmsteun a
Middenarmsteun voor
Multif-stuur leer
Multifunctie-display
Navi discover pro
Panoramadak
Parkeerhulp
Pass-stoel hoogtever
Ramen a 65% d-getint
Rokersuitvoering
Ruitmech elektr v+a
Select drive
Spraakbediening
Stoelen v verwarmd
Stop/start-systeem
Uitvoering stof
Va 01/2015
Velgen 7,5 j x 17 lm

U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Volkswagen Golf. Het is een auto van het bouwjaar 2015. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf. Onder de motorkap ligt een zuinige viercilinder benzinemotor. Behaaglijk onderweg zijn? Als bestuurder geniet u van de verwarmbare voorstoelen. Net als uw bijrijder! Goeie looks? Jazeker! Maar de sportstoelen zorgen ook voor een goed gesteunde en comfortabele zit. Wat een licht geeft dat glazen elektrisch bedienbare panoramadak. In deze Volkswagen profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, warmtewerend glas, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.

Het infotainmentsysteem bedient u met uw vingers of met uw stem, met dank aan de geïntegreerde stembediening. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Met de routebegeleiding van het navigatiesysteem met harde schijf kunt u zich volledig op het verkeer concentreren. Met climatronic airconditioning hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie