Volkswagen Golf 1.4 TSI GTE
€ 16.450,-
Bouwjaar | 14-08-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 114.167 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-08-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 114.167 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Fair Trade Friesland |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Glinswei 1b |
Postcode | 9086 CC |
Plaats | Hempens |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 81431464 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.fairtradeautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Topprestaties van deze perfect functionerende GTE! De zwarte 18" velgen met bijna nieuwe 4seizoen Vredestein banden maken het af!
Volkswagen Golf 1.4 TSI GTE
De combinatie van 150pk TSI en elektromotor is echt super. Geruisloos in E-mode, zuinig in hybride mode, en super snel in GTE mode. Het systeem is altijd bij de les en in combinatie met de DSG bak is een tussen sprintje nooit meer een probleem.
We proberen alleen auto's in de kopen die goed verzorgd en fris zijn. Natuurlijk met duidelijk inzicht in het onderhoud en de technische staat. Deze speciale uitvoering van Golf kent veel liefhebbers die de auto perfect onderhouden. Wij sporen de auto's van deze liefhebbers op uit de hele Benelux!
Onze auto hebben we uitvoerig getest en enkele honderden km's mee gereden dus we weten hoe hij er voor staat. Het accupakket is goed behandeld geweest want zijn actieradius op de zuiver elektrische stand (zonder behulp van de 1.4 benzine motor) is nog nagenoeg hetzelfde als toen hij uit de fabriek kwam. Ook motorisch loopt hij als een zonnetje en schakelt hij perfect. Het betreft een origineel Nederlandse auto en de volledige onderhoudshistorie is bekend. Hij is onderhouden volgens schema en inclusief twee werkende sleutels met afstandbediening. De auto staat nog op bijna nieuwe All-season banden van het A merk Vredestein.
- Zwarte 18 inch sportvelgen + Vredestein all-season banden
- Cruise Controle
- Originele GTE bekleding
- 360 graden parkeer sensoren
- Combinatie electromotor en betrouwbare 1.4 benzine motor zorgen voor uitzonderlijke prestaties!
- Volledige onderhoudhistorie
- Kenteken: GT-905-D
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 14-08-2024
- Tellerstand: 114167 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
- Bouwjaar: 2015
- Transmissie: Automaat
- Kleur: antraciet
- Motorinhoud: 1395 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CUK
- Vermogen: 150 kW / 204pk
- Ledig gewicht: 1499 kg
- Max. trekgewicht: 1500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 1.5 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 120 - 132 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
Pakket: Spiegel pakket
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels met verlichting
Pakket: Executive Plus pakket
- Alarmsysteem
- Audio-navigatie full map + hard disk
- Spraakbediening
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Achterruitwisser
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels met verlichting
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakspoiler
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- Kleur zwart
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 18"
- Park Distance Control
- Parkeersensor voor en achter
- Premium kleur
- Sportvelgen
- Warmtewer
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.