Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI | Virtual | Pano | ACC | Keyless | DynAudio | DCC |

€ 29.400,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 25-04-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 35.986 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 169 kW (230 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI | Virtual | Pano | ACC | Keyless | DynAudio | DCC |


€ 29.400,-

Algemeen

Bouwjaar 25-04-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 35.986 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 169 kW (230 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Appelman auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Marconistraat 36
Postcode 1704 RG
Plaats Heerhugowaard
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 21113872 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.appelmanautos.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Nieuwsgierig naar wat deze auto per maand kost?
Voor financieringen hebben wij verschillende mogelijkheden, voor zowel zakelijk als particulier. Binnen 24 uur geregeld!

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI | Virtual | Pano | ACC | Keyless | DynAudio | DCC |


- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- Tellerstand: 35986 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2017
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1984 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 169 kW / 230pk
- Ledig gewicht: 1286 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.4 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja


Pakket: Navigatie pakket

- DVD speler
- Navigatiesysteem full map + hard disk
- Spraakbediening

Comfort

- Boordcomputer

Exterieur

- Adaptief demping systeem
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Elektrisch glazen panorama-dak
- Extra getint glas
- Flippers
- Getint glas
- Glazen schuifdak
- Kleur zwart
- Koplampreiniging
- LED achterlichten
- LED koplampen
- LED koplampen adaptief
- Licht & Zicht Pakket
- Lichtmetalen velgen 19"
- Panoramadak
- Park Distance Control
- Parkeersensor voor en achter
- Speciale kleur
- Spiegel Pakket
- Sportonderstel
- Sportvelgen

Infotainment

- Audio installatie
- Audio installatie high end
- Audioinstallatie met CD-speler
- Navigatiesysteem
- Navigatiesysteem full map
- Radio-CD/MP3 speler

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank met armsteun en skiluik
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Cruise control adaptief
- Dynaudio
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Middenarmsteun voor
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Virtual Cockpit
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Achteruit rijcamera
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bots herkenning en activatie
- Bots waarschuwing systeem
- Brake Assist System
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Front Assist
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Keyless Entry
- Keyless Go
- LED mistlampen
- Lane Assist
- Led Pakket
- Passagiersairbag
- Stoelverwarming
- USB
- Variabele stuuroverbrenging
- Verkeersbordherkenning
- Vermoeidheisdetectie
- Vervolgbotsing preventie
- Volledig digitaal instrumentenpaneel
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
- Vermoeidheids herkenning


Een in nieuwstaat Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Facelift aangeboden door

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie