vorige 24 van 35.155 volgende

Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline nap 2e eigenaar airco e apk

€ 4.250,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 21-02-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 239.785 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 118 kW (161 pk)

Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline nap 2e eigenaar airco e apk


€ 4.250,-

Algemeen

Bouwjaar 21-02-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 239.785 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 118 kW (161 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Kappee
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Geelhoornstraat 9a
Postcode 2172 BC
Plaats Sassenheim
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 34586887 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.kappee.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 220 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 453 x 178 x 150 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.246 kg
Laadvermogen: 594 kg
GVW: 1.840 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 670 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Ontspannen en zorgeloos autorijden, dat doet u met deze Volkswagen Golf. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf ziet er dan ook uit als nieuw. De uitstekende prestaties van deze auto komen van de viercilinder motor en de handgeschakelde zesversnellingsbak. Mooi om te zien en heerlijk om in te zitten zijn de sportstoelen, die u onderweg optimale ondersteuning geven. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.

Of het buiten nu warm is of koud, dankzij electronic climate control is het binnen altijd behaaglijk. Op het stuur bevinden zich ook de schakelaars waarmee u de audio bedient. Stel de cruise control in op de gewenste snelheid en u rijdt comfortabel en zuinig. Deze auto is voorzien van lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook.

Wilt u meer weten over deze auto? Neem dan contact met ons op voor een proefrit.Deze Volkswagen Golf komt uit 2009, werd geleverd van 01-10-2008 tot 31-01-2013 en kostte toen € 31.225,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2009 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 118 kW (160 PK) en een cilinderinhoud van 1390 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 220 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 8 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,3 liter per 100 km en hij weegt 1246 kg. De APK is geldig tot 27-02-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 171,33 per kwartaal.

= Bedrijfsinformatie =

Wij zijn gevestigd aan de geelhoornstraat 9a te Sassenheim 2172 BC
Openingstijden:
Maandag tot vrijdag van 10.00 tot 17.00
Zaterdag van 10.00 tot 16.00
(bezichtiging ook s`avonds op afspraak)
Tell: 0252 214141 Mob: 06 34 58 68 87
Om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij u om te bellen voor uw komst.


Altijd 50/60 auto s op voorraad staan
Onze auto

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie