Volkswagen Golf 2.0 GTI/Xenon/Stoelverw

€ 10.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 04-05-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 145.405 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Volkswagen Golf 2.0 GTI/Xenon/Stoelverw


€ 10.950,-

Algemeen

Bouwjaar 04-05-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 145.405 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Zun B.V.
Contactpersoon N. khan
Adres DE Steiger 94
Postcode 1351 AH
Plaats Almere
Provincie Flevoland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 18869991 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autozun.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 240 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 421 x 179 x 150 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.293 kg
Laadvermogen: 577 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 690 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 170 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Basis
Merk & Model
Volkswagen Golf
Uitvoering
2.0 GTI 5 deurs
KM stand
145405km
Brandstof
Benzine
Bouwjaar
2010
Carrosserie
Hatchback
Transmissie
Handgeschakeld 6 versnellingen
Aantal deuren
4
Aantal stoelen
5
Bekleding
Stof
Kleur
Donker Grijs
Interieur
Grijs
Aandrijving
Voorwiel
Remmen voor
Schijfrem
Remmen achter
Schijfrem

Motor
Motorinhoud
2.0 liter
Aantal cilinders
4
Vermogen
211 pk
Koppel
280 nm / 1.700 tpm
Topsnelheid
240 km/h
Turbo
Ja
Acceleratie 0-100
6.90 sec

Milieu

Geschiedenis

Opties
Alle opties zijn verstrekt door de verkoper.
ABS
Adaptive Cruise Control
Airbags
Airconditioning
Boordcomputer
Centrale vergrendeling
Climate control
Cruise Control
Electronic Stability Program (ESP)
Elektrische buitenspiegels
Elektrische ramen
Lichtmetalen velgen
Metallic lak
Mistlampen
Parkeerassistent
Parkeersensor
Radio
Startonderbreker
Traction-control
USB
Verwarmde buitenspiegels

Afmetingen en gewicht

Kosteninschatting gebruik
Beschrijving

Algemene informatie
Aantal deuren: 4
Kleur: Zwart metallic

Technische informatie
Vermogen: 155 kW (211 PK)
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 240 km/u
Afmetingen (LxBxH): 4308 x 1786 x 1500 cm
Wielbasis: 258 cm

Interieur
Interieurkleur: darkGray
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Brandstofverbruik in de stad: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
CO2-uitstoot: 170 g/km
Energielabel: D

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Opties en accessoires
6 versnellingen
Achterbank neerklapbaar (ongelijke delen)
Achterspoiler
Airbag bestuurder
Airbag hoofd achter
Airbag hoofd voor
Airbag opzij achter
Airbag opzij voor
Airbag passagier
Airconditioning
Antiblokkeersysteem (ABS)
Antislipregeling (ASR)
AUX/USB ingang
Boordcomputer
Bumpers in carrosseriekleur
Centrale deurvergrendeling
Centrale deurvergrendeling afstandbediening
Climate control

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie