Volkswagen Golf 1.4 TSI R-LINE Business Edition

€ 16.749,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 07-12-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 68.776 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Volkswagen Golf 1.4 TSI R-LINE Business Edition


€ 16.749,-

Algemeen

Bouwjaar 07-12-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 68.776 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Koorevaar Auto's
Contactpersoon E. Koorevaar
Adres A 66
Postcode 2975 BC
Plaats Ottoland
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 20336831 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.koorevaarautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 204 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 180 x 148 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.171 kg
Laadvermogen: 609 kg
GVW: 1.780 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 630 kg)

Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Leaseprijs: € 350 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

Beschikbare afleverpakketten:
- COULANCE REGELING (zonder meerprijs): Auto s met een verkoopprijs boven de 4500 euro worden geleverd met een nieuwe apk en een coulance regeling van maximaal 3 maanden na levering. Dit houdt in dat bij reparaties ,die samenhangen met gebreken die binnen 3mnd na aankoop zijn ontstaan ,de arbeid ten allen tijde voor onze rekening is; het materiaal komt voor rekening van de koper. Uitgezonderd zijn olielekkage en elektronische storingen.
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie
- Afleverpakket (2) (€ 700): Auto s met een verkoopprijs boven de 4500 euro worden geleverd met een afleveringsbeurt en een nieuwe apk en 3 maanden volledige koorevaar autos garantie/vergelijkbaar met de bovag garantie
- Afleverpakket (3) (€ 1.000): Auto s met een verkoopprijs boven de 4500 euro worden geleverd met een volledige poetsbeurt van de auto zowel van binnen als van buiten, nieuwe apk 12 maanden autotrust garantie pakket en een uitgebreide onderhoudsbeurt

Deze Volkswagen Golf komt uit 2015, werd geleverd van 25-05-2015 tot 31-01-2016 en kostte toen € 33.995,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2016 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 92 kW (125 PK) en een cilinderinhoud van 1395 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 204 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9,1 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,1 liter per 100 km en hij weegt 1171 kg. De APK is geldig tot 07-12-2023 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 171,33 per kwartaal.
Koorevaar autos is gevestigd in ottoland sinds 2007 wij repareren universeel ,zijn echter gespecialiseerd in de vag groep door uitgebreide kennis van zaken kunnen wij u autos aanbieden welke geheel zijn nagekeken op eventuele gebreken en mankementen om te voorkomen dat u een kat in de zak koopt
We proberen de occasions altijd zo duidelijk mogelijk te adverter

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie