Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI
€ 14.999,-
Bouwjaar | 04-04-2014 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 157.961 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-04-2014 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 157.961 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | As Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Firmawei 16 |
Postcode | 8501 XL |
Plaats | Joure |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53174585 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI
- Kenteken: P-001-JG
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- Tellerstand: 157961 KM
- Carrosserievorm: Cabrio
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2014
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: wit Metallic
- Bekleding: Stof
- Motorinhoud: 1984 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CCZ
- Vermogen: 155 kW / 211pk
- Ledig gewicht: 1433 kg
- Max. trekgewicht: 1400 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 7.6 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Breedte: 178 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 216 - 235 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakspoiler
- Dimlichten automatisch
- LED achterlichten
- Lichtmetalen velgen 17"
- Mistlampen voor
- Parkeersensor voor en achter
- Sportonderstel
- Warmtewerend glas
Infotainment
- Audioinstallatie met CD-speler
- Multimedia-voorbereiding
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Microvezel bekleding
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots herkenning en activatie
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Vervolgbotsing preventie
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
- Vermoeidheids herkenning
Hij is klaar voor nog jaren rijplezier, deze Volkswagen Golf uit 2014. Er staat 157961 kilometer op de teller. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf ziet er dan ook uit als nieuw. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde versnellingsbak. De sportstoelen zorgen voor een strak uiterlijk én een uitstekende zitsteun. Ook is de auto voorzien van: 17 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, dakspoiler, warmtewerend glas, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, elektrisch bediende ramen, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
Het audio-installatiesysteem biedt glasheldere gelui
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.