Volkswagen Golf 1.0 TSI Highline | Clima | Navi | PDC | Apple Carplay

€ 17.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 11-05-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 71.646 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Volkswagen Golf 1.0 TSI Highline | Clima | Navi | PDC | Apple Carplay


€ 17.950,-

Algemeen

Bouwjaar 11-05-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 71.646 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Korteland Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Oranjelaan 42
Postcode 2281 GE
Plaats Rijswijk Zh
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)70 - 3902900 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.kortelandautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2017 - 2020
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 196 km/u

Maten
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.137 kg
Laadvermogen: 613 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 610 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 112 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,4 mg/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Garantie
Garantie: 3 maanden

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard pakket (inbegrepen):
Het STANDAARD afleverpakket bestaat uit
RDW tenaamstellingskosten
Professionele reiniging binnen en buiten
BOVAG 40 puntencheck
Minimaal 3 maanden geldige APK.
Dit afleverpakket bevat: Korteland 50/50 garantie 3 maanden (3 maanden garantie)
- Comfort pakket (€ 500 meerprijs):
Het COMFORT afleverpakket bestaat uit het STANDAARD pakket met extra
Onderhoudsbeurt conform schema van de fabrikant inclusief een nieuwe APK.
De distributieriem wordt gecontroleerd, indien deze binnen 1 jaar of 10.000 km vervangen dient te worden, doen wij dit zonder bijkomende kosten.
Banden met profiel minder dan 3 mm worden vervangen
1 jaar pechhulp 24/7 NL + EU
Minimaal 20 liter brandstof
Lakcorrectie (bijtippen)
6 maanden KORTELAND 50/50 garantie.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard pakket"): Korteland 50/50 garantie 6 maanden (6 maanden garantie); Nieuwe APK
- NO Nonsense pakket (€ 1.195 meerprijs):
Het NO NONSENSE afleverpakket bestaat uit het COMFORT pakket met extra
Volle tank
Onderhoudsbeurt voor het aircosysteem
Minimaal 2 sleutels
12 maanden BOVAG garantie.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard pakket"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee

Inruilen is altijd mogelijk. Al onze afleverpakketten vindt u op onze site onder het kopje "Diensten"

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie