Volkswagen Golf 2.0 GTI DSG|1e eig|NL auto|300+PK|motor stuk

€ 6.666,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-06-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 191.077 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Volkswagen Golf 2.0 GTI DSG|1e eig|NL auto|300+PK|motor stuk


€ 6.666,-

Algemeen

Bouwjaar 26-06-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 191.077 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Healy Automotive
Contactpersoon Steven Healy
Adres Korteraarseweg 93a
Postcode 2461 GJ
Plaats Ter Aar
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 43431943 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.healyautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Motor stuk! onderblok kapot.
Verder altijd volledig onderhouden geweest!
facturen en boekje erbij!
NLse auto+NAP+2 sleutels!

Volkswagen Golf 2.0 GTI DSG|1e eig|NL auto|300+PK|motor stuk


- Kenteken: 69-LPZ-8
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 07-09-2024
- Tellerstand: 191077 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2010
- Transmissie: Automaat
- Kleur: rood
- Bekleding: Stof
- Motorinhoud: 1984 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CCZ
- Vermogen: 155 kW / 211pk
- Ledig gewicht: 1314 kg
- Max. trekgewicht: 1400 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 7.4 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


Pakket: Executive Plus pakket

- Alarmsysteem
- Audio-navigatie full map + hard disk
- Autotelefoon voorbereiding
- DVD speler

Pakket: Executive pakket

- Armsteun voor
- Autotelefoon voorbereiding
- Boordcomputer
- CD-wisselaar
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Navigatiesysteem
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Achterruitwisser
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Getint glas
- Lichtmetalen velgen 17"
- Lichtmetalen velgen 18"
- Mistlampen voor
- Mistlampen voor adaptief
- Sportonderstel

Infotainment

- Audio-navigatie full map
- Audio-navigatie full map + hard disk
- Audio-navigatie full map + hard disk + CD-wiss.
- Audio-navigatiesysteem
- Radio CD speler
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Microvezel bekleding
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Sportstoelen
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar

Overige

- 1ste eigenaar
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Aux radio uitgang
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Geen afleveringkosten
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Volledig onderhouden
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie


Motor stuk! onderblok kapot.
Verder altijd volledig onderhouden geweest! 
facturen en boekje erbij!
NLse auto+NAP+2 sleutels!
Meer foto's op onze website www.healyautomotive.nl
De getoonde prijs is een direct rijden prijs met een geldige APK, technische controle en vloeistof check!
Wij berekenen

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie