Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline|Leer|Schuifdak|R-Look|Stoelverwarming|PDC
€ 5.995,-
Bouwjaar | 15-06-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 230.873 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-06-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 230.873 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Lichtstad |
Contactpersoon | Mehmet Akdas |
Adres | Raedeckerstraat 4 |
Postcode | 5623 EX |
Plaats | Eindhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 84631462 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 179 x 148 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.246 kg
Laadvermogen: 594 kg
GVW: 1.840 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 670 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Nette goed onderhouden 1.4 Tsi
Voorzien van vele extra's waaronder:
- Lederen bekleding
- Schuif/kanteldak
- Stoelverwarming
- Parkeersensoren
- Camera
- Trekhaak
- Cruisecontrol
- R20 voorbumper + koplampen
Distributieketting vervangen bij 216707
Klein deukje passagiersdeur.
Onderhoudshistorie & 2 sleutels compleet
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Lichtstad is al ruim 10 jaar gespecialiseerd in de in - en verkoop van scherp geprijsde, betrouwbare ( jong ) gebruikte dealer occasions, en heeft zeer veel ervaring binnen de autobranche.
Ons snel wisselende aanbod is zeer gevarieerd en biedt een ruime keuze aan dealer occasions.
Uiteraard is het mogelijk uw huidige auto in te ruilen.
Bij Autobedrijf Lichtstad worden alle auto's bij binnenkomst volledig gepoetst en gecontroleerd op eventuele technische gebreken en gerepareerd.
Vloeistoffen, bandenspanning en een complete controle worden op voorhand gedaan zodat de auto direct mee kan.
Al onze auto's zijn voorzien van een geldige APK-Keuring, of worden bij aflevering voorzien van een nieuwe APK-keuring.
Omdat wij van mening zijn dat dit vanzelfsprekend is rekenen wij hiervoor geen afleverkosten,
U weet dus direct waar u aan toe bent.
Op alle auto's ( vanaf 5000€ tot 200.000KM ) zit standaard 3 maanden garantie op motor en versnellingsbak. Mocht u onverhoopt voor een technische probleem te komen staan buiten de motor en versnellingsbak dan zal er altijd mee worden gedacht in het vinden van een gepaste oplossing.
WIJ REKENEN GEEN EXTRA RIJKLAARMAAKKOSTEN!
Financiering mogelijk via DMF Krediet
WIJ MAKEN EXPORT - DOCUMENTEN IN 10 MINUTEN.
WE PROVIDE EXPORT-DOCUMENTS DIRECTLY AT OUR PLACE, IN JUST 10 MINUTES.
WIR MACHEN EXPORT-DOKUMENTEN FERTIG IN 10 MINUTEN.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.