vorige 14 van 35.385 volgende

Volkswagen Golf 1.4 TSI PHEV GTE | Virtual cockpit | Keyless

€ 19.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 03-07-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 102.108 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Golf 1.4 TSI PHEV GTE | Virtual cockpit | Keyless


€ 19.500,-

Algemeen

Bouwjaar 03-07-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 102.108 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Fair Trade Friesland
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Glinswei 1b
Postcode 9086 CC
Plaats Hempens
Provincie Friesland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 81431464 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.fairtradeautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Topprestaties van deze perfect functionerende GTE! Uitgerust met virtual cockpit, stoelverwarming, keyless en achteruitrijcamera!

Volkswagen Golf 1.4 TSI PHEV GTE | Virtual cockpit | Keyless
Let op: De eerste 8 foto's zijn extra grote 19 inch velgen voor de liefhebber. Meerprijs €800.  Standaard zwarte 17 inch velgen met goede banden bij (ook deze set is nieuw), zie alle foto's na de 8e foto.

De combinatie van 150pk TSI en elektromotor is echt super. Geruisloos in E-mode, zuinig in hybride mode, en super snel in GTE mode. Het systeem is altijd bij de les en in combinatie met de DSG bak is een tussen sprintje nooit meer een probleem.

Duitse degelijkheid. Niet alleen behoren de Duitse merken tot de beste maar ook de vakgarages waar de auto's onderhouden worden. Daarnaast zie je in tegenstelling tot veel Nederlandse auto's dat Duitse auto's vaak tiptop onderhouden zijn. We proberen alleen auto's in de kopen die goed verzorgd en fris zijn. Natuurlijk met duidelijk inzicht in het onderhoud en de technische staat. Deze speciale uitvoeringen zoals de GTI en GTE  kent veel liefhebbers die de auto uitmuntend verzorgen. Wij sporen de auto's van deze liefhebbers op uit de hele Benelux! Vooral in Duitsland zijn auto's met een geweldige onderhoudshistorie te vinden die wij proberen te bemachtigen.

Onze auto komt uit Duitsland en we hebben hem uitvoerig getest en honderden km's mee gereden dus we weten hoe hij er voor staat. Daarnaast hebben we alle controle's gedaan, documentatie opgevraagd en lakdiktes gemeten om ons er van te vergewissen dat het een auto in originele staat betreft. Wij kopen hem pas in nadat we hem getest hebben. 

Er zijn allerlei garantie en onderhoud opties mogelijk in overleg en meerprijs. De huidige prijs is een meeneemprijs voor andere handelaren of mensen uit de automotive branche.

Deze auto hij als een zonnetje en schakelt perfect. Hij is van de tweede eigenaar. Met Keyless entry rijdt u weg zonder de sleutel uit uw zak te halen. Inclusief twee werkende keyless entry sleutels. 

Bijzonderheden:

- Virtual cockpit 
- AppleCarplay en Android en navigatie. USB, HDD, USB
- Perfecte prestaties door de combinatie van electro en brandstofmotor
- Nieuwe banden en velgen
- Keyless entry
- 360 graden parkeer sensoren
- Achteruitrijcamera
- Climate controle
- Emergency brake assist, de auto maakt zelf een noodrem wanneer er er plots iets voor de auto staat.

- Kenteken: Z-506-JR
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 28-02-2026
- Tellerstand: 102108 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
- Bouwjaar: 2018
- Transmissie: Automaat
- Kleur: wit
- Motorinhoud: 1395 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CUK
- Vermogen: 110 kW / 150pk
- Ledig gewicht: 1515 kg
- Max. trekgewicht: 1500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 1.6 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels:

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie