Volkswagen Golf 1.4 TSI ACT Highline DSG/PANO/STLVW/MASSAGE
€ 14.975,-
Bouwjaar | 27-09-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 114.302 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-09-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 114.302 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automotive Home |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Flevodwarsweg 7C |
Postcode | 2318 BW |
Plaats | Leiden |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 18401858 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automotivehome.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/40 R18
Acceleratie (0-100): 9,3 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.171 kg
Laadvermogen: 599 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 630 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 116 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Te koop in zeer nette staat Volkswagen Golf ACT Highline 1.4 TFSI Benzine met 122PK. Auto rijdt en schakelt prima is motorisch zoals technisch in zeer goede staat. De Golf heeft 2 sleutels met 2 afstandsbedieningen. Auto is volledig onderhouden. Heeft NIEUWE APK t/m 09-03-2025. Kilometerstand is origineel met 114.302 KM.
De Golf heeft een aantal leuke opties zoals:
*KEYLESS ENTRY
*18'' LM VELGEN
*PANORAMADAK
*STANDKACHEL
*MASSAGE STOELEN
*HALF-LEDER INTERIEUR
*LED ACHTERLICHTEN
*LED KOPLAMPEN
*PDC VOOR&ACHTER
*AUTO-HOLD
*CRUISE CONTROL
*MULTIMEDIASCHERM
*ELEC. RAMEN
Heeft bij de APK-KEURING nog een aantal reparaties en onderhoud gehad waaronder:
*DSG KOPPELING & MECHATRONIC
*Olie
*Oliefilter
*Luchtfilter
*Interieurfilter
*4 Bougie's
*DSG olie
*Remvloeistof
Uiteraard kunt u bij ons u huidige auto inruilen tegen handelsprijzen.
Vraag naar de voorwaarden voor een financiering.
Bent u op zoek naar een nette, betrouwbare occasion, Dan bent u bij Automotive Home op het goede adres. U vindt bij ons altijd een ruim aanbod van jonge gebruikte occasions in voorraad. Allen door ons op kwaliteit geselecteerd. Alle occasions worden met minimaal 6 Maanden apk of een nieuwe, kleine beurt afgeleverd. indien nodig een grote beurt. Omdat wij een RDW-erkend autobedrijf zijn kunnen wij ter plekke u nieuwe auto tenaamstellen en u huidige auto vrijwaren
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.