vorige 14 van 35.288 volgende

Volkswagen Golf 1.4 TSI Trendline Business Airco, ketting v.v. bij 191.000km nette auto

€ 2.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 16-01-2008
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 272.980 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Volkswagen Golf 1.4 TSI Trendline Business Airco, ketting v.v. bij 191.000km nette auto


€ 2.950,-

Algemeen

Bouwjaar 16-01-2008
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 272.980 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bosch AutoCrew Tielen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Franciscusweg 24
Postcode 1216 SK
Plaats Hilversum
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)35 - 6232104 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.tielenautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jul 2007 - feb 2008
Modelcode: V, 1K

Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 197 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 430 x 176 x 150 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Laadvermogen: 640 kg
GVW: 1.820 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 640 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)

Historie
Aantal eigenaren: 3

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

vaste prijs op basis van zo meenemen....

= Bedrijfsinformatie =

Bovengenoemde prijs is inclusief een nieuwe APK maar exclusief onderhoud/ afleverpakket. We kunnen deze auto ook afleveren met onderhoud/ afleverpakket/ garantiepakket volgens onderhoudsschema van de fabrikant en 12 maanden BOVAG garantie. De extra kosten rijklaar maken zijn dan zoals hierboven gemeld. De auto meenemen zonder afleverbeurt kan ook, u betaald dan alleen de bovengenoemde prijs.

Wij zijn open van Maandag t/m vrijdag voor verkoop van 09.30 tot 17.00 uur. Zaterdag van 10.30 tot 14.00 uur. Graag even bellen voor u komt, misschien is de auto inmiddels verkocht, dan komt u niet voor niets. 035-6232104 kies 2 voor verkoop.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie