Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline|NAP|1E EIG|CRUISE|TREKHAAK|AIRCO|ELEK RAMEN

€ 3.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 19-02-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 331.904 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline|NAP|1E EIG|CRUISE|TREKHAAK|AIRCO|ELEK RAMEN


€ 3.999,-

Algemeen

Bouwjaar 19-02-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 331.904 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Riddercar Rijsoord
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Lagendijk 162B
Postcode 2988 AD
Plaats Ridderkerk
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 43534798 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.riddercar.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 179 x 148 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.190 kg
Laadvermogen: 630 kg
GVW: 1.820 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 640 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 144 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basic (inbegrepen): Basic pakket krijgt u bij Riddercar GRATIS op ieder verkocht voertuig.
Dit afleverpakket bevat: Basis reiniging, Koelvloeistof op peil, min 6 maanden APK, Olie op peil
- zekerheid-pakket (€ 119 meerprijs): Zekerheidspakket is het meest gekozen afleverpakket bij Riddercar. Hiermee geniet je van extra voordelen ten opzichte van het Basic pakket.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basic"): Koelvloeistof check, Nieuwe Olie + Olie-filter
- Garantie pakket (€ 499 meerprijs): Met onze garantie pakket profiteer je 3 maanden lang van zekerheid. Garantie is op motor, versnellingsbak en koppeling. Bij auto's boven de 5000,- euro kan de kosten variëren! 10% van het vraagprijs (max 800,- euro)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basic"): BOVAG garantie; 3 maanden GARANTIE, Koelvloeistof check, Nieuwe APK bij minder dan 6 maanden, Olie op peil
- BOVAG Garantie-pakket (op aanvraag) (€ 11.111 meerprijs): Met onze BOVAG Garantie-pakket geniet je van veel veilige kilometers zonder zorgen tot 12 maanden. Om te kijken of desbetreffende voertuig in aanmerking komt dient u contact op te nemen met ons.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basic"): BOVAG garantie; 12 Maanden BOVAG garantie, Koelvloeistof check, Nieuwe APK bij minder dan 6 maanden, Olie check

Rijdt en schakelt goed. Technisch in orde! Voorzien van NAP rapport. Afkomstig van 1E EIGENAAR. APK tot 6-25. Met trekhaak, cruise, airco, elek ramen, 2 sleutels etc.

Bij Volkswagen draaien ze er niet omheen. Das Auto! Met dit exemplaar heb je een van de meest veelzijdige, complete auto's te pakken. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf in uitstekende conditie. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Tot de uitrusting van deze Volkswagen behoren ook in hoogte verstelbare voorstoelen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor, metallic lak en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.

De electronic cl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie