Volkswagen Golf 1.4 TSI Trendline|Airco|Trekhaak|5-Deurs|
€ 2.349,-
Bouwjaar | 15-10-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 338.884 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-10-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 338.884 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Kalsbeek |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Turfschip 1 |
Postcode | 8447 DM |
Plaats | Heerenveen |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)513 - 870696 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autokalsbeek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Volkswagen Golf 1.4 TSI Trendline|Airco|Trekhaak|5-Deurs|
Leuke inruilkoopje!
Auto heeft rondom gebruikersporen.
- Kenteken: 83-XV-NK
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 23-01-2025
- Tellerstand: 338884 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2007
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: blauw
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 1390 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CAX
- Vermogen: 90 kW / 123pk
- Ledig gewicht: 1180 kg
- Max. trekgewicht: 1300 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.3 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Afleverpakketten
LET OP!
Onze geselecteerde optielijst kan afwijken.
Let op ACTIE-PRIJZEN is op basis van geen inruil!
Kijk voor meer foto's op: www.autokalsbeek.nl
U kunt altijd langskomen voor een bezichtiging en of een proefrit.
OPMERKINGEN.
AUTOBEDRIJF KALSBEEK IS NIET AANSPRAKELIJK VOOR DRUK EN OF ZETFOUTEN.
Inruil Mogelijk,
Inruil van auto,boot,motor,caravan en camper mogelijk.
WIJ ZIJN AANGESLOTEN BIJ / RDW .
Tenaamstelling en/of vrijwaren is 24/7 mogelijk
Let Op:
Wij maken zelf export papieren met kenteken en verzekering.
We can handle export documents and insurance.
Wir machen uns zu exportieren Papiere mit Anmeldung und Versicherung.
Robimy sami eksportowac dokumenty z rejestracji i ubezpieczenia.?
Wij zijn op werkdagen open van 09:00 tot 18:00 uur
Zaterdag :open van 10:30 tot 16:00.
Zondag alleen op afspraak. Overschrijven ook op zondag!
Feestdagen gesloten.
U bent van harte welkom!
Autobedrijf Kalsbeek
Turfschip 1
8447 DM Heerenveen
Telefoonnummer:0513 870696 & 0513870699
Mail: info@autokalsbeek.nl
WWW.autokalsbeek.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.