Volkswagen Golf 1.5 eTSI R-Line | VIRTUAL COCKPIT | STOEL/STUURVERWARMING | LED VERLICHTING | CAMERA | APPLE CARPLAY | NAVI | ADAPTIVE CRUISE |

€ 36.950,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 07-08-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 6.989 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Golf 1.5 eTSI R-Line | VIRTUAL COCKPIT | STOEL/STUURVERWARMING | LED VERLICHTING | CAMERA | APPLE CARPLAY | NAVI | ADAPTIVE CRUISE |


€ 36.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 07-08-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 6.989 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf van Schaik
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Jupiterweg 1
Postcode 8938 AD
Plaats Leeuwarden
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)58 - 2139112 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autovanschaik.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jul 2020 - 2024

Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 224 km/u
Ledig gewicht: 1.267 kg
Wielbasis: 262 cm

Interieur
Interieurkleur: Licht grijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Energielabel: B

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal

Een Volkswagen Golf uit 2023 voorzien van de kleur 'Deep Black'. Deze auto is geleverd met de volgende opties:

70600 Aandrijvingstype: Frontaandrijving 1X0
39007 Aansluiting 12V in Bagage-/laadruimte 7B2
33521 Achterbankleuning gedeeld met Middenarmsteun 3NU
18802 Achterlichten LED 8VG
26816 Airbag Bestuurders-/passagierskant, Passagiersairbag uitschakelbaar 4UF
37581 Ambienteverlichting (30 Kleuren)
> 37624 - Voetenruimteverlichting voor LED (Kleur instelbaar) QQ9
14805 Antenne-diversiteit 8ZQ
18594 Automatische koplampactivering (ALS) met Leaving Home / Guide-me-home verlichting 9I5
25906 Bandencontrole-indicator 7K1
68802 Bandenreparatieset (Tire Mobility Set) 1G8
15305 Buitenspiegel elektr. verstel- en verwarmbaar, met Memory
> 15897 - Buitenspiegel met autom. neerlaatfunctie, rechts 6XR
15482 Buitenspiegel met Omgevingslicht en Projectie-functie 1J2
15807 Buitenspiegel Wagenkleur 6FF
21411 Bumper R-Line 2JX
10005 Carrosserie: 5-deurs K8G
35301 Centrale vergrendeling met Afstandsbediening 4I7
18913 Dagrijlicht LED 9I5
25531 Digital Dashboard (Instrumentendisplay Digital) 7J2
70042 Elektron. differentieelblokkering (XDS) 1Y3
70318 Elektron. stabiliteitsprogramma (ESP) met Rembekrachtiger elektro-mechanisch 1AE
34807 Hoofdsteunen achter (3-voudig) 3T2
26223 Interieurinrichting: Decordelen Carbon Grey 5TE
39313 Isofix-houder voor Kinderzitje aan Passagiersstoel en Achterbank (incl. i-Size-Kinderstoel) 3A2
35511 Keyless-Start 4I7
18020 Koplamp LED 8IR
37719 Leeslampen voor en achter LED 8S6
33305 Lendensteun voor 7P4
504 Longlife-Service QI6
27217 Middenarmsteun voor hoogte-/lengteverstelbaar 6E3
78430 Mild-Hybrid-Technologie 0K4
18700 Mistachterlicht 8TL
25061 Mobiele online diensten Voorbereiding We Connect en We Connect Plus YOS
24773 Mobiele telefoon Interface met draadloze laadfunctie 9ZV
2904 Niet-rokerspakket 9JA
24902 Noodoproepsysteem NZ4
25800 Parkeerhulp voor en achter 7X2
40890 Parkeerrem elektrisch met Auto-Hold-functie UH2
26598 Pedalen Roestvrij staal VF1
36404 Portiergrepen buiten Wagenkleur 6FF
37595 Portierrgreepkommen buiten verlicht UD1
69711 Progressive-besturing 1N7
24052 Radio-ontvangst digitaal (DAB+) QV3
40912 Rijassistent-systeem Afslagremfunctie en uitwijkondersteuning 4G3
40957 Rijassistent-systeem Omgevingsbewakingssysteem (Front assist) met City-noodremfunctie
> 40969 - Rijassis

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie