Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI Automaat DSG | clima | cruise
€ 16.900,-
Bouwjaar | 08-02-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 85.035 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-02-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 85.035 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Roodbont |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nobelweg 16AB |
Postcode | 3899 BN |
Plaats | Zeewolde |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23365669 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.roodbont.net |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI Automaat DSG | clima | cruise
Nette Golf station TDI automaat onder andere voorzien van cruise control, climate control, radio met stuurwielbediening, navigatie, 17" lichtmetalen wielen, elektrische ramen voor en achter, bochtenverlichting, LED-dagrijverlichting, etc!
De Golf rijdt erg fijn en de APK is geldig tot 8 februari 2025.
Graag bellen voordat u langskomt.
Graag bellen voordat u komt kijken, we zijn niet altijd aanwezig.
Mocht u vragen hebben en de voorkeur geven aan Whatsapp, dan gaat u met uw telefoon naar onze website en klikt op het Whatsapp-icoon.
- Kenteken: G-067-VB
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf Variant
- APK tot: 08-02-2025
- Tellerstand: 85035 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2019
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: DGT
- Vermogen: 85 kW / 116pk
- Ledig gewicht: 1320 kg
- Max. trekgewicht: 1500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 4.1 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Breedte: 180 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 401 - 418 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- Mistlampen voor adaptief
Infotainment
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Radio
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots waarschuwing systeem
- Brake Assist System
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Vervolgbotsing preventie
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
- Vermoeidheids herkenning
Roodbont
Nobelweg 16AB
3899 BN Zeewolde
06-23365669
info@roodbont.net
www.roodbont.net
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.