Volkswagen Golf 1.5 TSI Highline Business R LINE AUTOMAAT DIGI DASH,

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 17-01-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 109.986 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Golf 1.5 TSI Highline Business R LINE AUTOMAAT DIGI DASH,


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 17-01-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 109.986 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Gorredijk
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Werf 30
Postcode 8401 JE
Plaats Gorredijk
Provincie Friesland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53154528 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autogorredijk.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Echte liefhebbers auto super dealer onderhouden.
Kneiter vol optie's

Volkswagen Golf 1.5 TSI Highline Business R LINE AUTOMAAT DIGI DASH,


- Kenteken: XF-761-X
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 17-01-2025
- Tellerstand: 109986 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2019
- Transmissie: Automaat
- Kleur: wit
- Bekleding: Velours
- Kleur interieur: antraciet
- Motorinhoud: 1498 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: DAD
- Vermogen: 110 kW / 150pk
- Ledig gewicht: 1240 kg
- Max. trekgewicht: 1500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.2 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW
- Lengte: 426 cm
- Breedte: 179 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Bijzondere opties & accessoires

- Cruise control adaptief
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 18"
- Navigatiesysteem full map
- Schakel flippers aan het stuur

Pakket: Navigatie pakket

- DVD speler
- Navigatiesysteem full map + hard disk
- Spraakbediening

Pakket: Veiligheids pakket

- Achteruitrij assistent
- Dodehoek detectie

Comfort

- Boordcomputer
- Regensensor

Exterieur

- Achterruitwisser
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- Getint glas
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 18"
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- R-Line exterieur
- Side-skirts
- Sportonderstel

Infotainment

- Audioinstallatie met CD-speler
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Smartphone integratie
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Cruise control adaptief
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Velours bekleding
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Achteruitrij assistent
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots herkenning en activatie
- Bots waarschuwing systeem
- Brake Assist System
- Connected services
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
- Vervolgbotsing preventie
- Volledig digitaal instrumentenpaneel
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie