Volkswagen Golf GTI Clubsport 5drs 2.0 TSI 221kw/300pk DSG7
€ 47.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 05-03-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 39.282 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-03-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 39.282 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Jedi Almere |
Contactpersoon | W. van Essen |
Adres | Markerkant 14 2 |
Postcode | 1314 AR |
Plaats | Almere |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)36 - 5332020 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jedi.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan 2019 - mrt 2020
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 4,6 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 430 x 179 x 147 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.361 kg
Laadvermogen: 569 kg
GVW: 1.930 kg
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 151 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
NB deze auto staat op onze vestiging in Almere-Stad aan de Markerkant 14-02
Kleine waarschuwing: met zo?n handige hatchback zult u voortaan wel regelmatig wat vriendenritjes moeten maken vanwege z?n handige laadmogelijkheden. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf in uitstekende conditie. Hij heeft een benzinemotor en een automatische transmissie. De strakke sportstoelen hebben niet alleen de looks, maar bewijzen ook hun functie als u wat meer vraagt in de uitdagende bochten. Ook 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank horen tot de voorzieningen op deze auto.
Audiobediening op het stuur is aanwezig. Gemak en veiligheid voor alles, toch? In een auto als deze kunt u niet zonder automatische airconditioning, zodat de temperatuur altijd goed is. Deze auto is een wondertje van oplettendheid. De regensensor en de automatisch inschakelbare verlichting reageren meteen op neerslag en duisternis. De adaptive cruise control zorgt voor een veilige en comfortabele rit en als afsluiting probleemloos inparkeren met de parkeersensoren achter. Radarsensoren aan de achterkant van de auto zorgen voor een achteropkomend verkeer waarschuwing als de afstand tot het verkeer achter te klein wordt. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn lederen versnellingspook, verstelbaar stuur, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Met de nieuwste technologieën aan boord is deze Volkswagen in staat om zelf te reageren op potentieel gevaarlijke situaties op de weg. Forward collision warning waarschuwt bij een dreigende aanrijding met een voorligger. Vermoeidheidsherkenning is een systeem dat met verschillende sensoren tekenen van vermoeidheid bij de chauffeur waarneemt. Deze krijgt tijdig een waarschuwing, wat ongelukken kan voorkomen.
Wilt u meer weten over deze bijzondere sportwagen? Neem dan nu contact op met onze verkoopadviseurs.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.