Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI CLUBSPORT 45 Jahre Edition AKRA
€ 49.950,-
Bouwjaar | 16-05-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 24.231 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 221 kW (301 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-05-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 24.231 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 221 kW (301 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | VN Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuw-Zeelandweg 15S |
Postcode | 1045 AL |
Plaats | Amsterdam |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21116111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vnoccasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/35 R19
Acceleratie (0-100): 4,6 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.361 kg
Laadvermogen: 569 kg
GVW: 1.930 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 151 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
De Clubsport 45 heeft een zwart dak met een bijbehorende zwarte achterspoiler die een knipoog moet zijn naar de zwarte omlijsting van de achterruit van de eerste GTI. Daarnaast heeft het voertuig zwarte 19-inch multispaaks wielen met een rode rand en striping met het getal 45 onderaan de portieren. In het interieur zijn de GTI-letters op de rugleuning van de stoelen aangebracht en staat onderaan het stuur een kleine '45' om je eraan te herinneren dat je met een speciaal model onderweg bent.
Het is technisch gezien identiek aan de Clubsport, maar onderscheidt zich vooral door zijn opvallende uiterlijke kenmerken.
= Bedrijfsinformatie =
Inruil van uw huidige auto is mogelijk.
Neem ook een kijkje op onze instagram pagina: vnoccasions
Voor beter kwaliteit foto's en/of financiering mogelijkheden kunt u terecht op onze website: www.vnoccasions.nl
U kunt de auto gerust komen bezichtigen en proefrijden.
I.v.m. snel wisselende voorraad zijn wij niet altijd op locatie, BEL eerst om teleurstelling te voorkomen AUB.
VN OCCASIONS is een RDW-erkend autobedrijf die voornamelijk gespecialiseerd is in Duitse auto's.
Wij kunnen bij ons op locatie tenaamstellen, ook in de avonduren en op zondag.
Wij brengen geen aflever- of rijklaarkosten in rekening.
WIJ ZIJN OOK 'S AVONDS EN OP ZONDAG GEOPEND OP AFSPRAAK.
Graag tot ziens bij VN OCCASIONS in Amsterdam.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.