vorige 22 van 35.180 volgende

Volkswagen Golf 1.5 eTSI R-Line Business

€ 27.850,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-03-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 93.965 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Golf 1.5 eTSI R-Line Business


€ 27.850,-

Algemeen

Bouwjaar 01-03-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 93.965 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autohuis Aduard
Contactpersoon HP Oosterhuis / A Helmholt
Adres Friesestraatweg 22
Postcode 9831 TD
Plaats Aduard
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)50 - 4032124 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autohuisaduard.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 224 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.266 kg
Laadvermogen: 604 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 680 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Volkswagen-rijders zijn het vaak helemaal niet met elkaar eens waarin hun Volkswagen uitblinkt. Volgens de een zijn het de geweldige rijeigenschappen, de ander zegt dat het de techniek van topniveau is en de derde houdt het op de tijdloze styling. De waarheid is dat ze alle drie gelijk hebben. Dat kunt u zelf ondervinden als u komt kennismaken met deze Volkswagen Golf. Met de sportieve R-Line styling is deze Volkswagen Golf een lust voor het oog. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. De verwarmbare voorstoelen zijn een weldaad voor rug en schouders. Comfortabel zitten, ook als de rit onstuimig is? Dat kan met de sportstoelen. Wind, sneeuw, hagel, regen... allemaal vergeten als u het verwarmd stuurwiel in handen heeft. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, LED-dagrijverlichting, trailer assistent, elektrisch inklapbare buitenspiegels en extra getint glas.

Het digitale dashboard geeft een nauwkeurig en makkelijk overzicht van alle belangrijke functies. 'Boem is ho'? Niet met deze achteruitrijcamera. U ziet achter net zo goed als voor en krijgt een duidelijk geluidssignaal! Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Spraaksturing luistert naar uw stem en bedient de belangrijkste voertuigfuncties. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Met connected drive services, navigatiesysteem, achteropkomend verkeer waarschuwing, kruisend verkeer detectie, automatische airconditioning en draadloos opladen is deze auto helemaal compleet.

Deze Volkswagen is voorzien van verschillende intelligente veiligheidsvoorzieningen. Ze kijken tijdens het rijden als het ware met u mee, ze signaleren potentieel gevaarlijke situaties en in een aantal gevallen kunnen ze ook ingrijpen. Dat de auto steeds meer taken van de bestuurder overneemt, merkt u bijvoorbeeld aan het systeem voor verkeersbord-detectie in deze Volkswagen. Ongemerkt buiten de rijstrook raken? Nee hoor, het Lane-keeping systeem

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie