Volkswagen Golf 1.5 eTSI R-Line

€ 32.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 32.997 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Semi-automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Algemeen

Bouwjaar 2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 32.997 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Semi-automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Neuteboom Automotive B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Merwedestraat 80A
Postcode 3313 CS
Plaats Dordrecht
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 15210071 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Semi-automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 224 km/u
Ledig gewicht: 1.267 kg
Wielbasis: 262 cm

Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Ervaar het toppunt van rijplezier met de VW Golf 8 1.5 eTSI met 150 pk, uitgerust met de soepele DSG automaat en het sportieve R-Line pakket. Geniet van geavanceerde functies zoals een Head-up display, Standkachel, Panoramadak, Virtual Cockpit en IQ LED Plus-verlichting. De luxueuze lederen/Alcantara bekleding in R-Line stijl voegt een extra vleugje elegantie toe aan het interieur. Met geavanceerde technologieën zoals NAVI, Adaptive Cruise Control (ACC), Side Assist, Dynamic Chassis Control (DCC), en een Camera ben je altijd verbonden en veilig onderweg.
Deze Golf 8 komt bovendien met fabrieksgarantie tot 2026, waardoor je zorgeloos kunt genieten van de perfecte mix van prestaties, comfort en geavanceerde technologie. Kortom, een bomvolle en stijlvolle auto die je rijervaring naar een hoger niveau tilt.

Algemene informatie:

Aantal deuren: 5
Kleur: Lapiz blue
Technische informatie
Vermogen: 110 kW (150 PK)
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 224 km/u
GVW: 1.266 kg
Wielbasis: 262 cm

Interieur:

Interieurkleur: Zwart/Grijs
Aantal zitplaatsen: 5

historie en staat:


Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Comfort & Interieur

o Achterbank in delen neerklapbaar
o Airco automatisch
o Armsteun achter
o Armsteun voor
o Autotelefoonvoorbereiding met Bluetooth
o Bandenspanningscontrolesysteem
o Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
o Binnenspiegel automatisch dimmend
o Connected services
o DAB-ontvanger
o Draadloze telefoonlader
o Electronic climate controle
o Elektrische ramen achter
o Elektrische ramen voor
o Hoofdsteunen actief
o Keyless start
o Lederen stuurwiel
o Lendesteunen (verstelbaar)
o Multimedia-voorbereiding
o Navigatie-systeem full map
o Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
o Radio
o Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
o Sportstoelen
o Sportstuur
o Spraakbediening
o Stuur verstelbaar
o Stuurwiel multifunctioneel
o Stuurwiel verwarmd
o Telefoonintegratie premium
o Velours bekleding
o Volledig digitaal instrumentenpaneel
o Voorstoelen verwarmd

Exterieur

o Achteruitrijcamera
o Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
o Buitenspiegels elektrisch met geheugen
o Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
o Buitenspiegels met verlichting
o Buitenspiegels verwarmbaar
o Centrale deurvergrendeling

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie