vorige 16 van 35.748 volgende

Volkswagen Golf 1.5 eTSI Sportline 150Pk Automaat APPLE CARPLAY, GROOT NAVIGATIE, DIGITAL COCKPIT, SFEERVERLICHTING, STUUR/STOELVERWARMING, SPORTSTOELEN, GETINT GLAS,

€ 26.445,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 10-09-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 25.726 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen -

Volkswagen Golf 1.5 eTSI Sportline 150Pk Automaat APPLE CARPLAY, GROOT NAVIGATIE, DIGITAL COCKPIT, SFEERVERLICHTING, STUUR/STOELVERWARMING, SPORTSTOELEN, GETINT GLAS,


€ 26.445,-

Algemeen

Bouwjaar 10-09-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 25.726 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autocentrum Krimpenerwaard
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Van der Giessenweg 2
Postcode 2921 LP
Plaats Krimpen aan den Ijssel
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)180 - 201707 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autocentrumkrimpenerwaard.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2020 - aug 2023

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 9 kW (12 PK)
Vermogen brandstofmotor: 110 kW (150 PK)
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 224 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 429 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.280 kg
Laadvermogen: 600 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 690 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 108 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Garantie
Garantielabels: Autotrust garantie (12 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)

Alle technologie in de Volkswagen Golf is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. Dit mooie exemplaar uit 2020 heeft 13525 kilometer op de teller staan. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals bijvoorbeeld deze dealeronderhouden Golf. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Doe maar luxe! Neem plaats in de verwarmbare voorstoelen en voel de weldaad in koude dagen. Scherpe bochten, pittige acceleraties? In de sportstoelen blijft u altijd in positie. Het verwarmbare stuurwiel is een teken van ultieme luxe. Deze voorziening is een topklasse auto waardig. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Spraaksturing is onderdeel van de uitrusting van deze auto. Met uw stem kunt u de belangrijkste voertuigfuncties bedienen. Elke weg is een bekende weg voor het aanwezige navigatiesysteem met harde schijf. Is uw smartphone geschikt voor snoerloos opladen? Dan zorgt de draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons weer voor een volle accu zonder snoeren en stekkers. Dankzij automatische airconditioning is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. Deze auto is een wondertje van oplettendheid. De regensensor en de automatisch inschakelbare verlichting reageren meteen op neerslag en duisternis. De adaptive cruise control, de kruisend verkeer detectie en de achteropkomend verkeer waarschuwing zorgen voor een veilige en comfortabele rit, met als afsluiting probleemloos inparkeren met de parkeersensoren voor en achter. Lekker makkelijk: de keyless star

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie