Volkswagen Golf 1.4 eHybrid GTE Automaat Virtual cockpit / Navi / Clima
€ 25.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 22-10-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 30.026 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 22-10-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 30.026 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto van der Eems B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Frittemaleane 2 |
Postcode | 8605 CH |
Plaats | Sneek |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)515 - 764410 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovandereems.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2020 - 2024
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 80 kW (109 PK)
Vermogen brandstofmotor: 110 kW (150 PK)
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 429 x 179 x 148 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.524 kg
Laadvermogen: 516 kg
GVW: 2.040 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 36 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,1 l/100km (1 op 90,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Standaard worden onze auto's rijklaar afgeleverd. U kunt kiezen voor een servicepakket van € 595,-. Kijk voor meer informatie over dit servicepakket bij de button garantie op onze website.
Aan druk of zetfouten op internet kunnen geen rechten worden ontleend.
Jorgen van der Eems is in 1984 begonnen met de in- en verkoop van auto's. Scherp en helder zakendoen alsmede het leveren van kwaliteit zijn belangrijke pijlers voor ons bedrijf. Door de jarenlange ervaring en goede contacten met leveranciers en ons puur te richten op in- en verkoop, kunnen wij leveren tegen de scherpst mogelijke prijs. U wordt ontvangen in een ontspannen ongedwongen sfeer en de koffie staat voor U klaar! Een vrijblijvende proefrit kan op afspraak ook buiten reguliere openingstijden gemaakt worden. De technische kant wordt door ons uitbesteed en verzorgd door Bovag garage Betten, gevestigd in hetzelfde pand, waardoor korte lijnen en snelle service gewaarborgd zijn. Graag tot ziens op de Frittemaleane 2 te Sneek.
Bij Auto van der Eems doen wij natuurlijk altijd ons uiterste best om alle gegevens zo correct mogelijk in te vullen. Maar feit blijf: wij hebben meer verstand van auto's dan van computers. Het kan dus voorkomen dat er een keer een foutje zit in de gegevens. Mocht je twijfelen aan de juistheid van de gegevens of een foutje ontdekken, dan horen wij heel graag van je. We controleren dan nog eens de gegevens om te kijken of het klopt. Controleer de opties dus goed voordat je een auto koopt.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.