Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Performance / Pano / Downpipe / Leer / Memory

€ 26.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 08-06-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 124.909 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Performance / Pano / Downpipe / Leer / Memory


€ 26.950,-

Algemeen

Bouwjaar 08-06-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 124.909 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autocentrum Carstar
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Bovendijk 13
Postcode 2295 RV
Plaats Kwinstheul
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 29003030 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.carstar.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 248 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 427 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.337 kg
Laadvermogen: 563 kg
GVW: 1.900 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 710 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 144 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Het zijn de unieke kwaliteiten van een Volkswagen die zorgen dat hun berijders zo trouw zijn aan het merk. Dat blijkt ook weer bij deze GOLF, met zijn doordachte ontwerp en zijn hoogwaardige bouwkwaliteit. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze GOLF. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Stelt u eisen aan stijl? Dan zal dit lederen interieur u bevallen. Of wilt u liever licht en ruimtelijk gevoel? Dan valt dit elektrisch bediend glazen panorama dak zeker bij u in de smaak. Weet u wat? U krijgt het met deze auto allebei! Winter... Eerst krabben, dan genieten van de stoelverwarming. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, sportonderstel, trailer assistent, elektrisch inklapbare buitenspiegels en extra getint glas.

Via het digitale dashboard bent u permanent op de hoogte van alle informatie die u nodig heeft voor een veilige rit. Niets achter deze auto blijft verborgen door de achteruitrijcamera. Een veilig gevoel! Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Deze Volkswagen GOLF is voorzien van een elektrisch inklapbare trekhaak voor als u met een caravan of aanhanger op pad wilt. In deze auto beschikt u natuurlijk over een navigatiesysteem met harde schijf. Het audio-installatiesysteem met DAB-radio biedt glasheldere geluidskwaliteit. U bedient dit veilig, via het stuurwiel of met spraakbediening. En deze auto heeft ook achteropkomend verkeer waarschuwing, automatische airconditioning, sportstuur met schakelpaddels, regensensor, keyless entry en dvd-systeem als standaard uitrusting.

Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen GOLF is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. De actuele snelheidslimiet, een inhaalverbod en andere verkeersborden; de verkeersborddetectie ondersteunt u tijdens elke rit. Keep your lane? Het Lane-keeping systeem zorgt er automatisch voor. Het risico van een kop-staartbotsing wordt aanzienlijk verminderd door de forward collision warning. In deze Volkswagen vinden we verder een dodehoekdetectie, acc

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie