Volkswagen Golf 8 1.0 TSI Trendline

€ 19.950,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 17-09-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 32.823 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Volkswagen Golf 8 1.0 TSI Trendline


€ 19.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 17-09-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 32.823 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam MBauto
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Tsjukemarwei 12a
Postcode 8521 NA
Plaats Sint Nicolaasga
Provincie Friesland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 13926001 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volkswagen Golf 8 1.0 TSI Trendline


- Kenteken: S-266-PX
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 17-09-2024
- Tellerstand: 32823 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2020
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Kleurnaam: Stonegrey
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: antraciet
- Motorinhoud: 999 cc
- Aantal cilinders: 3
- Motorcode: DLA
- Vermogen: 66 kW / 90pk
- Ledig gewicht: 1155 kg
- Max. trekgewicht: 1100 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.3 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW
- Lengte: 428 cm
- Breedte: 179 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Pakket: Licht en zicht pakket

- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Regensensor

Comfort

- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Achterruitwisser
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Getint glas
- LED achterlichten
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 17"
- Park Distance Control
- Parkeersensor voor en achter
- Sportvelgen
- Trekhaak elektrisch uitklapbaar

Infotainment

- Audio installatie
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Radio
- Radio CD speler
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Airco
- Airco (automatisch)
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Middenarmsteun voor
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen verwarmd

Milieu

- Start/stop systeem

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
- Vermoeidheids herkenning

Overige

- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots herkenning en activatie
- Bots waarschuwing systeem
- Connected services
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Keyless start
- Passagiersairbag
- Rijstrooksensor met correctie
- Vervolgbotsing preventie
- Volledig digitaal instrumentenpaneel
- Zij airbag(s) voor


Geen smetje op deze mooie VW Golf 8, wie als nieuwe eigenaar met de zeer zuinige 1.0 onderweg gaat zal merken dat deze net zo zuinig met de brandstof omspringt als een diesel van Volkswagen. De mooie stonegrey kleur i.c.m. de mooie zwarte LMV's maken deze auto een echte eyecatcher. Met maar goed 30.000 km op de kilometerteller kun je weer jaren voorruit. Alle nuttige o

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie