Volkswagen Golf 1.5 TSI 130pk Highline Navigatie Parkeersensoren voor & achter Adaptieve Cruise control
€ 18.950,-
Bouwjaar | 15-01-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 72.051 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Volkswagen Golf 1.5 TSI 130pk Highline Navigatie Parkeersensoren voor & achter Adaptieve Cruise control
€ 18.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-01-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 72.051 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van der Ploeg BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Koarteloane 70 |
Postcode | 9298 RJ |
Plaats | Kollumersweach |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)511 - 441250 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijf-vanderploeg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Volkswagen Golf 1.5 TSI 130pk Highline * Navigatie * Parkeersensoren voor & achter * Adaptieve Cruise control
Dealeronderhouden Volkswagen Golf 1.5 TSi 130pk Highline voorzien van Navigatiesysteem, Apple carplay & Android auto, Adaptieve Cruise control, Parkeersensoren voor en achter met sonische en optische weergave, 16 inch Lichtmetalen velgen, Sportstoelen met velourse bekleding ( verstelbare zitgedeelte met massage functie bestuurders stoel ), In hoogte verstelbare bestuurder en passagiers stoel, Verwarmbare voorstoelen, Climate control, Metallic lak etc. Afleveringskosten 495,-
Algemene gegevens
Kenteken: XH-228-T
Tellerstand: 72051 KM
Carrosserievorm: Hatchback
Aantal deuren: 5
Brandstofsoort: Benzine
Bouwjaar: 2019
Transmissie: Handgeschakeld
Kleur: Grijs Metallic
Interieur: Grijs
Bekleding: Velours
Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden
Technische gegevens
Motorinhoud: 1498 cc
Aantal cilinders: 4
Vermogen: 96 kW / 131pk
Koppel: 200Nm
Ledig gewicht: 1215 kg
Max. trekgewicht: 1400 kg
Emissieklasse: Euro 6
Acceleratie (0-100 km/h): 9.1 seconden
Topsnelheid: 210 km/h
Gemiddeld verbruik (gecombineerd): 5.0 l/100km
Functionaliteit
Lengte (cm): 426 cm
Breedte (cm): 179 cm
Financiële gegevens
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
Oorspronkelijke cataloguswaarde: € 28212 (incl. 21% BTW, incl. BPM)
BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
Opties en accessoires:
Pakket: Stoelen pakket
- Sportstoelen
- Voorstoel(en) met massagefunctie
- Voorstoelen verwarmd
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- Lichtmetalen velgen 16"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor adaptief
- Park Distance Control
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Sportonderstel
Infotainment
- Audioinstallatie met CD-speler
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Cruise control adaptief
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Velours bekleding
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar
- Voorstoelen verwarmd
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Afleveringskosten 495 euro
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots herkenning en activatie
- Bots waarschuwing systeem
- Brake Assist System
- Connected services
- Elektronisch Sper Differentieel
- E
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.