Volkswagen Golf 1.5 TSi 150 Pk DSG Highline Business R | Panoramadak | Leder | DynAudio | Camera | Navi | 18 Inch
€ 22.850,- incl. BTW
Bouwjaar | 04-01-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 102.911 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Golf 1.5 TSi 150 Pk DSG Highline Business R | Panoramadak | Leder | DynAudio | Camera | Navi | 18 Inch
€ 22.850,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 04-01-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 102.911 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bourguignon Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jupiterweg 11 |
Postcode | 8938 AD |
Plaats | Leeuwarden |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)58 - 2847000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bourguignon.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun 2017 - sep 2018
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 216 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.238 kg
Laadvermogen: 592 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 660 kg)
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 4
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
De Volkswagen Golf 1.5 TSi 150 Pk DSG Highline Business R uit 2018 is een indrukwekkende combinatie van stijl, prestaties en geavanceerde functies die de verwachtingen van zelfs de meest veeleisende bestuurders overtreft. Met zijn strakke lijnen, doordachte ontwerp en krachtige motor belichaamt deze Golf het beste van Duitse techniek en vakmanschap. Onder de motorkap bevindt zich een krachtige 1.5-liter TSi-motor met een vermogen van 150 pk, gekoppeld aan een soepele DSG-transmissie. Deze combinatie zorgt voor een opwindende rijervaring met snelle acceleratie en responsieve handling. Of je nu door de stad navigeert of lange afstanden aflegt op de snelweg, de Golf levert altijd moeiteloze prestaties. Maar het gaat niet alleen om kracht; deze Golf is ook uitgerust met een scala aan luxe functies die het rijden nog plezieriger maken. Het panoramadak laat natuurlijk licht binnenstromen en creëert een luchtige, open sfeer in het interieur. Het lederen interieur voegt een vleugje elegantie toe en biedt comfortabele zitplaatsen voor alle inzittenden. Voor degenen die graag van hun favoriete muziek willen genieten tijdens het rijden, is de Golf uitgerust met een hoogwaardig DynAudio-geluidssysteem dat een kristalhelder geluid levert. Of je nu van klassiek, rock of elektronische muziek houdt, elk genre komt tot leven in de cockpit van de Golf. Veiligheid staat hoog in het vaandel bij Volkswagen, en deze Golf is geen uitzondering. Met een geavanceerd camerasysteem heb je een beter zicht op je omgeving, waardoor manoeuvreren in krappe ruimtes een fluitje van een cent wordt. Het navigatiesysteem helpt je moeiteloos je bestemming te bereiken, terwijl de 18-inch velgen niet alleen zorgen voor een sportieve uitstraling, maar ook voor een soepel rijgedrag op diverse terreinen. Kortom, de Volkswagen Golf 1.5 TSi 150 Pk DSG Highline Business R uit 2018 is een uitstekende keuze voor diegenen die op zoek zijn naar een compromisloze combinatie van prestaties, luxe en betrouwbaarhei
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.