Volkswagen Golf 1.5 TSI Highline Business 3 X R-Line Panodak/ Camera
€ 22.900,-
Bouwjaar | 18-03-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 103.140 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-03-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 103.140 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Thoonen BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuweweg 15 |
Postcode | 5438 AB |
Plaats | Gassel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)486 - 490950 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfthoonen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2018 - mrt 2020
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 216 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.240 kg
Laadvermogen: 590 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 670 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 148 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Historie
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Thoonen is officieel service dealer van Volkswagen, Audi, SEAT, ¦KODA en Volkswagen Bedrijfswagens. Al sinds eind jaren '50 kunt u bij ons familiebedrijf terecht voor de volledige verzorging rondom uw auto. Naast verkoop zijn ook onderhoud, reparatie en leasing/financiering belangrijke pijlers binnen onze dienstverlening.
Veel van onze aangeboden auto's zijn voorzien van fabrieksgarantie. Is deze occasion uit zijn fabrieksgarantie? Maak dan gebruik van onze garantiepakketten. Zo bent u ervan verzekerd dat uw occasion in top conditie afgeleverd wordt inclusief garantie. Het Standard Pakket omvat alles wat u bij uw nieuwste aankoop verwacht, zoals een APK keuring van minimaal 6 maanden, een gepoetste auto, 3 maanden garantie en een uitgebreide afleverinspectie (40 puntencheck).
Wij nodigen u graag uit om deze occasion te komen bekijken en ervaren met een proefrit. Daarnaast is het mogelijk om deze auto te leasen of financieren. Tevens is inruil van uw huidige auto altijd mogelijk. Wij maken graag voor u een passende offerte op maat. Wanneer komt u langs?
(Hoewel deze website met de grootste zorg wordt bijgehouden behouden wij het recht op evt. typefouten en/of verkeerde uitvoeringsdetails)
Autobedrijf Thoonen B.V.
Nieuweweg 15
5438 AB Gassel
Tel: (0486) 490 950
E-mail: info@autobedrijfthoonen.nl
Wij zijn officieel partner van Audi, Seat Skoda en Volkswagen
Wij zijn aangesloten bij de BOVAG
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.