vorige 24 van 35.735 volgende

Volkswagen Golf 1.5 TSI R-Line | 18'' Bergamo | Achteruitrijcamera | ACC | LED

€ 32.950,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 27-01-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 24.000 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Volkswagen Golf 1.5 TSI R-Line | 18'' Bergamo | Achteruitrijcamera | ACC | LED


€ 32.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 27-01-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 24.000 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Driving Passion
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Meerheuvel 1C
Postcode 5221 EA
Plaats 's-Hertogenbosch
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 55684485 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website drivingpassion.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2020 - 2024

Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 214 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 429 x 179 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.206 kg
Laadvermogen: 594 kg
GVW: 1.800 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 650 kg)

Interieur
Interieur: Zwart met grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 125 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)

Historie
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Van maandag t/m zaterdag zijn wij tussen 09.00 uur en 21.00 uur op afspraak geopend. 

= Waarom Driving Passion? =

- Wij gaan voor de beste 5% van het aanbod in kwaliteit, historie en uitvoering.
- Onze kennis putten we uit jarenlange interesse en ervaring.
- Wij staan voor maximale transparantie.
- Wij staan voor een laagdrempelige en prettige manier van zaken doen.
- Alle voertuigen worden intensief door ons gecontroleerd.
- Alle voertuigen worden door merkspecialisten nagekeken en onderhouden.
- Elke vorm van keuring op ons aanbod is toegestaan.
- Wij gebruiken enkel hoge kwaliteit onbewerkte foto's.
- Naast onze standaard garantie kunt u extra garantie naar wens afsluiten.
- Online reservering en aankoop van uw voertuig is mogelijk.

We are only open by appointment from Monday until Saturday between 09:00 and 21:00. We speak English, German and French.

Prachtige Golf R-Line 1.5 131 PK, afkomstig van eerste eigenaar en werkelijk in nieuwstaat. De auto is compleet schadevrij en geheel in eerste lak. Historie en NAP aanwezig. Uitgevoerd met onder andere Active cruise control, stoelverwarming, 18' inch velgen zonder beschadiging, led verlichting, navigatie. Misschien wel de beste combinatie tussen een sportief uiterlijk en een gunstig verbruik terwijl je nooit vermogen te kort komt. De 6-handbak schakelt boterzacht en aan alles is te voelen dat er zuinig met deze auto is omgegaan. BTW auto, de prijs is inclusief BTW.

Deze auto wordt zonder afleveringskosten afgeleverd met onderstaande punten.

- Technische inspectie vooraf
- Minimaal 6 maanden geen voorgeschreven onderhoud nodig
- Nieuwe of minimaal 6 maanden geldige APK
- Halfvolle tank Shell V-Power brandstof
- 3 maanden/10.000km garantie op draaiende delen motor en versnellingsbak

***Disclaimer*** Wij doen zeer veel moeite onze auto's zo accuraat en eerlijk mogelijk weer te geven op internet. Niemand is echter perfect en ons kan daarom een foutje overkomen. Daarom vragen wij uzelf te overtuigen van de gegevens. Bij koop is de auto en de documentatie zoals bezichtigd doorslaggevend. Voor meer informatie zie onze algemene

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie