vorige 25 van 35.627 volgende

Volkswagen Golf 1.5 TSI R-Line DSG 2018 PANO LED VIRTUAL KEYLESS

€ 23.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-10-2018
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 83.932 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Golf 1.5 TSI R-Line DSG 2018 PANO LED VIRTUAL KEYLESS


€ 23.900,-

Algemeen

Bouwjaar 01-10-2018
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 83.932 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam J&D automotive B.V
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hoofdweg 85c
Postcode 3641 PR
Plaats Mijdrecht
Provincie
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 48835561 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jdautomotivebv.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R18
Acceleratie (0-100): 8,7 s
Topsnelheid: 218 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.238 kg
Laadvermogen: 592 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 660 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal handzenders: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Brons (€ 300): BRONS: Dit afleverpakket bevat: 3 maanden huisgarantie Algehele technische controle van de auto. Gecontroleerde km. stand. Nieuwe APK indien keuringsdatum binnen 3 maanden vervalt. Poetsbeurt inclusief Reiniging in- & exterieur. Tenaamstelling van de auto. Vloeistoffen check & bijvullen. Vrijwaring eventuele inruilauto.
- SILVER (€ 500): SILVER: Dit afleverpakket bevat: 3 maanden huisgarantie: Algehele technische controle van de auto, Gecontroleerde km. stand, Nieuwe APK indien keuringsdatum binnen 6 maanden vervalt, Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema, Poetsbeurt Reiniging in- & exterieur, Tenaamstelling van de auto, Vloeistoffen check & bijvullen, Vrijwaring eventuele inruilauto
- GOLD (€ 750): GOLD: Dit afleverpakket bevat: 6 maanden huisgarantie: Algehele technische controle van de auto, Gecontroleerde km. stand, Nieuwe APK indien keuringsdatum binnen 6 maanden vervalt, Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema, Volle tank, Poetsbeurt Reiniging in- & exterieur, Tenaamstelling van de auto, Vloeistoffen check & bijvullen, Vrijwaring eventuele inruilauto

Juist als het gaat om veiligheidssystemen, loopt Volkswagen altijd voorop. Dat ziet u ook hier aan deze Golf, die is uitgerust met verschillende rijhulpsystemen. De R-Line styling heeft deze Volkswagen Golf omgetoverd tot een regelrecht plaatje! Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. 's Winters komen de verwarmbare voorstoelen heerlijk van pas. In deze uitvoering is de Golf voorzien van mooie, maar ook functionele sportstoelen. Het interieur baadt in een zee van licht met het elektrische bediende glazen panoramadak. Ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, sportonderstel, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en extra getint glas horen tot de voorzieningen op deze auto.

Uw rit wordt comfortabel en veilig gemaakt do

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie