Volkswagen Golf 1.6-16V Trendline Cruise / Trekhaak / NL auto / N.A.P.
€ 999,-
Bouwjaar | 27-04-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 228.111 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.595 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-04-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 228.111 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.595 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RW Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Koperslagersstraat 7 |
Postcode | 8601 WL |
Plaats | Sneek |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)515 - 785687 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rwautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mei 2000 - nov 2001
Modelcode: IV, 1J
Technische informatie
Koppel: 148 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 174 x 146 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.107 kg
Laadvermogen: 603 kg
GVW: 1.710 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 166 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9,4 l/100km (1 op 10,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 5
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Rijdt en schakelt goed! vaste prijs!
= Bedrijfsinformatie =
!!LET OP!!!
I.V.M omstandigheden zijn wij op het moment enkel op afspraak geopend !!!
Kijk voor een zeer uitgebreide fotoreportage op onze website: www.rwautomotive.nl !!!
Inruil van uw auto, boot of camper mogelijk.
Basis (VERPLICHT)
Tenaamstelling auto
E.v.t. vrijwaren inruilauto
Vloeistoffen controle
Auto schoon van binnen en buiten
€ 99,-
Comfort (VRIJEKEUZE)
Tenaamstelling auto
E.v.t. vrijwaren inruilauto
APK min 6 maanden geldig, Anders nieuw APK
Kleine beurt ( excl eventuele vervanging van db-riem, ketting of banden ).
20 liter brandstof indien nodig
Professionele poetsbeurt
3 maanden garantie
Gratis vervangend vervoer bij garantiewerkzaamheden in eigen beheer
€ 495,-
Luxe (VRIJEKEUZE)
Tenaamstelling auto
E.v.t. vrijwaren inruilauto
Nieuwe APK
Grote beurt ( excl eventuele vervanging van db-riem, ketting of banden ).
20 liter brandstof indien nodig
Professionele poetsbeurt
6 maanden garantie
Gratis vervangend vervoer bij garantiewerkzaamheden in eigen beheer
€ 795.-
Wij raden u dan ook aan om vooraf te bellen om een afspraak te maken voor bezichtiging en of proefrit. Dit om teleurstellingen te voorkomen.
S'avonds en zondags in overleg ook mogelijk.
Onze auto's staan binnen gestald en kunnen uitstekend s'avonds bekeken worden onder goede LED verlichting.
Whatsapp tot 22:00 uur
0515-785687
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.