Volkswagen Golf 1.4-16V Master Edition Airco Elec ramen+Spiegels Bluetooth
€ 1.250,-
Bouwjaar | 09-11-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 385.310 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-11-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 385.310 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto-nu |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nobelstraat 8 |
Postcode | 1704 RM |
Plaats | Heerhugowaard |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 47419158 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-nu.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 13,5 s
Topsnelheid: 171 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 415 x 174 x 144 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.104 kg
Laadvermogen: 606 kg
GVW: 1.710 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 580 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 161 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Net je rijbewijs gehaald?
Dan is dit wel een hele gave 5 deurs VW Golf met Bluetooth en Airco!
Leuke uitvoering met o.a.:
Airco, Radio CD, Stuurbekrachtiging, Airbags, ABS, Electrische ramen, Centrale deur vergrendeling met afstandsbediening, gekoeld dashboardkastjes, voor heerlijk gekoelde blikjes in de zomer!
Compleet met 2 sleutels
Ben je nieuwsgierig geworden??
Bel dan voor meer informatie of om een afspraak te maken en kom gezellig langs om deze schoonheid live te bewonderen!!
Het is ook mogelijk om bijv. je bootje, scooter, buitenboordmotor in te ruilen.
Ook kopen we uw (oude) auto in! Stuur een whatsapp: 0647419158
Ciao, a presto!
Tot snel!
Kijk ook even op onze website www.auto-nu.nl voor nog meer leuke en betrouwbare occasions!
Voor meer informatie, bezichtiging of proefrit kun je altijd bellen of Whatsappen: 0647419158
Auto-nu: Voordelig maar veilig de weg op!
= Bedrijfsinformatie =
We krijgen iedere dag nieuwe auto's binnen, veel halen onze website niet eens! Dus bel snel om te horen welke leuke auto's we nog meer hebben staan: 0647419158
Disclaimer
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan Markplaats of de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto kunt u contact opnemen met de adverteerder.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.