Volkswagen Golf 1.6

€ 1.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 15-04-1999
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 273.854 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.595 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Algemeen

Bouwjaar 15-04-1999
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 273.854 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.595 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Tommie Weber en zn.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Beemdweg 8
Postcode 5705 BJ
Plaats Helmond
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)492 - 541132 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.tommieweber.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • getint glas
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Hatchback (5-drs)

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 185 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 415 x 174 x 144 cm
Wielbasis: 251 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.123 kg
Laadvermogen: 597 kg
GVW: 1.720 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 590 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 202 g/km
Emissieklasse: Euro 2

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik in de stad: 11,4 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Autobedrijf Tommie Weber

Maandag t/m vrijdag geopend van 10:00 tot 18:00 uur
en zaterdag van 10:00 tot 16:00
schikt uw tijd niet ook op andere tijden is het mogelijk om een auto te bezichtigen bel dan voor een afspraak.
inruil van uw auto mogelijk tegen handelsprijzen.

wij doen ook
o Apk keuringen
o Taxatie
o Banden nieuw en gebruikt
o Kleine en grote beurten
o Demontage van auto's
o In en verkoop auto`s

Voor verder informatie bellen naar 0492541132
Whatsapp ook mogelijk!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie