Volkswagen Golf 2.0 85KW AUT 2001 5DR Airco/NAP/

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 03-01-2001
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 253.128 km
Deuren 5
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Volkswagen Golf 2.0 85KW AUT 2001 5DR Airco/NAP/


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 03-01-2001
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 253.128 km
Deuren 5
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Oudewater
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zuid-Linschoterzandweg 53
Postcode 3425 EN
Plaats Snelrewaard
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 18224270 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfoudewater.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,7 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 415 x 174 x 144 cm
Wielbasis: 251 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.190 kg
Laadvermogen: 600 kg
GVW: 1.790 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 600 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 214 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik in de stad: 12,6 l/100km (1 op 7,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

VERKOCHT! VERKAUFT! SOLD!

Te koop een zeer nette goed onderhouden Volkswagen golf 2.0 85KW 2001 Groen. 253.128 km Originele Kilometers met Nationale Autopas-Check. De distributieriem is vervangen bij 186.000km. Het betreft een 5 deurs uitvoering. De Volkswagen Golf is voorzien van o.a: ABS / Airbag Bestuurder + Airbag Passagier / Airconditioning / Automaat / Bekerhouders / Cruisecontrol / Elektrische Pakket: Elektrische Ramen + Spiegels + Centrale Deurvergrendeling / Metalic Lak / Stuurbekrachtiging / trekhaak. De auto ziet er goed uit zowel van binnen als van buiten. Rijdt, schakelt en stuurt prima! Motorisch + Technisch 100%. Inruil mogelijk. Voor overige informatie kunt u gerust bellen: 06-18224270 of 06-42020663

WIJ ZIJN ZONDAG OPEN VAN 10:00 TOT 19:00 !
NA 19:00 OP AFSPRAAK.


Tenaamstellen in de showroom! Daardoor is het ook mogelijk om ook 's weekends ( ook op zondag ) en 's avonds langs te komen voor een bezichtiging en/of een proefrit.

+ Toon disclaimer

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie