Volkswagen Golf 1.6 Comfortline 3-deurs automaat
€ 1.990,-
Bouwjaar | 13-03-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 211.552 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.595 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-03-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 211.552 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.595 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Griffioen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Noordeindseweg 362 |
Postcode | 2651 LN |
Plaats | Berkel En Rodenrijs |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 5110260 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autogriffioen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2000 - mrt. 2004
Modelcode: IV, 1J
Technische informatie
Koppel: 148 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 174 x 146 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.121 kg
Laadvermogen: 609 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 194 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 11,4 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 3
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Zoek je een Volkswagen? Dan is de kans groot dat je huidige auto ook een Volkswagen is. Want Volkswagen -rijders zijn de meest merkentrouwe bestuurders. En met een goede reden. Das Auto. Niet voor niks. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf in uitstekende conditie. In deze auto vindt u een benzinemotor en een automatische transmissie. Natuurlijk behoren warmtewerend glas, in hoogte verstelbare passagiersstoel, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor ook tot de uitrusting van deze complete auto.
De automatische airconditioning zorgt voor een prettige binnentemperatuur. Relaxt rijden is meegeleverd in de vorm van cruise control. Ook centrale portiervergrendeling, boordcomputer en verstelbaar stuur horen tot de voorzieningen op deze auto.
Er is nog meer te vertellen over deze auto, maar dan moet u hem ook zelf ervaren. U bent van harte welkom om hem te bekijken en om een proefrit te maken.
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn voor een proefrit alleen op afspraak open - Onze openingstijden: - maandag t/m zaterdag van 9.00u tot 17.00u - zondags van 10:00u tot 15:00u - Inruil van uw oude auto is mogelijk, ook zonder APK - Wij kunnen uw auto overschrijven/op naam zetten/ exporteren - U kunt bij ons pinnen - We kunnen u helpen uw auto te verzekeren. Voor info 06 33 00 99 40 of 010-511 02 60
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.