Volkswagen Golf 1.6 CR TDi Trendline
€ 9.995,-
Bouwjaar | 22-06-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 102.964 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-06-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 102.964 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Service Courtmans NV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | D'Helst 18 - Industriezone |
Postcode | 9280 |
Plaats | Lebbeke |
Land | België |
GSM | +32 (0)473 - 693083 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garagecourtmans.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Zeer mooi en verzorgde wagen van eerste eigenaar en ongeval en rook vrij !!
Tip Top in orde ..... Als nieuw.......
Dieselpartikelfilter (DPF)
Start & Stop functie
Automatische afstandsregeling(ACC) en Front Assist
Boordcomputer
Controlelampje voor de bandenspanning
Bestuurderszetel in hoogte verstelbaar
Buitenspiegels in koetswerkkleur
Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
Elektrisch verwarmde en verstelbare buitenspiegels
Elektrische parkeerrem met Autohold-functie
Elektromech./snelheidsafhankelijke stuurbekracht.
Gekoeld handschoenkastje
Automatische airconditioning
Multifunctiestuur in leder
Schakelpookknop in leder
Zetelbekleding in versterkte stof
Neerklapbare achterbank 1/3 2/3 of volledig
Zwarte dakreling
Bumpers in koetswerkkleur
Deurhandels in koetswerkkleur
ESP/ABS (antiblokkeer remsysteem)
Gordijnairbags VR
Knieairbag voor de bestuurder
Manuele uitschakeling van de airbag aan passagier.
Noodreservewiel
Nummerplaatverlichting met LED-technologie
Passagiersairbag
Zijdelingse airbags VR
12 en 220 Volt achteraan
De prijs 10750 is BTW inbegrepen
Nu voor 11250 met 1 jaar schriftelijke garantie
Nu voor 11500 met 2 jaar schriftelijke garantie
Na een telefoontje bent u altijd welkom 0473693083
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.