Volkswagen Golf 1.6 CR TDi Trendline

€ 9.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 22-06-2015
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 102.964 km
Deuren 5
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Volkswagen Golf 1.6 CR TDi Trendline


€ 9.995,-

Algemeen

Bouwjaar 22-06-2015
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 102.964 km
Deuren 5
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Service Courtmans NV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres D'Helst 18 - Industriezone
Postcode 9280
Plaats Lebbeke
Land België
GSM +32 (0)473 - 693083 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.garagecourtmans.be
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airconditioning
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • navigatiesysteem

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Zeer mooi en verzorgde wagen van eerste eigenaar en ongeval en rook vrij !!
Tip Top in orde ..... Als nieuw.......
Dieselpartikelfilter (DPF)
Start & Stop functie
Automatische afstandsregeling(ACC) en Front Assist
Boordcomputer
Controlelampje voor de bandenspanning
Bestuurderszetel in hoogte verstelbaar
Buitenspiegels in koetswerkkleur
Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
Elektrisch verwarmde en verstelbare buitenspiegels
Elektrische parkeerrem met Autohold-functie
Elektromech./snelheidsafhankelijke stuurbekracht.
Gekoeld handschoenkastje
Automatische airconditioning
Multifunctiestuur in leder
Schakelpookknop in leder
Zetelbekleding in versterkte stof
Neerklapbare achterbank 1/3 2/3 of volledig
Zwarte dakreling
Bumpers in koetswerkkleur
Deurhandels in koetswerkkleur
ESP/ABS (antiblokkeer remsysteem)
Gordijnairbags VR
Knieairbag voor de bestuurder
Manuele uitschakeling van de airbag aan passagier.
Noodreservewiel
Nummerplaatverlichting met LED-technologie
Passagiersairbag
Zijdelingse airbags VR
12 en 220 Volt achteraan
De prijs 10750 is BTW inbegrepen
Nu voor 11250 met 1 jaar schriftelijke garantie
Nu voor 11500 met 2 jaar schriftelijke garantie
Na een telefoontje bent u altijd welkom 0473693083

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie