Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI Comfortline Executive-Pack ACC | NAVI-FULLMAP | ECC | PDC| CRUISE | PARKPILOT | DAB
€ 11.645,- incl. BTW
Bouwjaar | 17-12-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 243.104 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI Comfortline Executive-Pack ACC | NAVI-FULLMAP | ECC | PDC| CRUISE | PARKPILOT | DAB
€ 11.645,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 17-12-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 243.104 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Haverkamp Auto's |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Woudweg 7 |
Postcode | 7395 SH |
Plaats | Teuge |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3231210 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.haverkamp.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2018 - dec 2020
Referentienummer: 13310110470900
Productienummer: 13310110470900
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 200 km/u
Ledig gewicht: 1.395 kg
Wielbasis: 264 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 130 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Gebouwd voor vele jaren rijplezier waarbij comfort en veiligheid op de eerste plaats staan, dat is deze typisch Duitse Volkswagen Golf Variant. Het is een auto uit 2018, er staat 243104 kilometer op de teller. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid. Deze Golf Variant is dan ook als nieuw, de onderhoudshistorie is bekend. De dieselmotor zorgt samen met de handgeschakelde vijfversnellingsbak voor prima prestaties. De comfortstoelen van deze Volkswagen Golf Variant staan bekend om hun goede zithouding. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, dakrails, aluminium dakrailing, extra getint glas, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, actieve hoofdsteunen, pearl metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
Voor storingvrije digitale radio-ontvangst zorgt de DAB-ontvanger. Voor de audiobediening hoeft u uw ogen geen seconde van de weg te houden. Alle functies bevinden zich op het stuur, onder uw vingertoppen. Altijd een deskundige gids aan boord, dankzij het full map navigatiesysteem. Ook is de auto voorzien van automatische airconditioning. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Volkswagen is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. Te weinig afstand tussen u en de achterligger? De sensoren registreren het direct en de achteropkomend verkeer waarschuwing geeft een signaal. En deze auto heeft ook lederen versnellingspook, verstelbaar stuur, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en bagage afdekhoes als standaard uitrusting.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Veel aanrijdingen bestaan uit ko
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.